گردهمایی برترین‌های حوزه تجهیزات پزشکی کشور در شیراز

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی،بیمارستانی به همراه نمایشگاه بین المللی تجهیزات ازمایشگاهی و توانبخشی شیراز از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.

دکتر نهاوندی افزود: در این نمایشگاه ۸۶ شرکت فعال در حوزه های پزشکی از استان های فارس،تهران،یزد، اصفهان،آذربایجان شرقی،البرز و خراسان رضوی آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم گذاشتند.

او ادامه داد: این رویداد پزشکی در قالب ۲۶۰ غرفه و در مساحت ۶ هزار متری سالن حافظ در زمینه های تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات بیمارستانی،تجهیزات دندانپزشکی، محصولات ارتوپدی و… برگزار شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: هر چند متخصصان کشور ما ضمن تامین نیاز داخلی توانسته اند در حوزه صادرات محصولات هم گام های موثری بردارند اما هنوز جای پیشرفت در این حوزه وجود دارد که می توان با تعامل بیشتر در این حوزه و معرفی دستاوردها و تبادل با شرکت های معروف دنیا؛ جایگاه بهتری برای این حوزه در کشورمان متصور شد.

دکتر نهاوندی بیان کرد: معرفی این پیشرفت ها در قالب حضور در نمایشگاه ها به عنوان رویدادی مهم برای معرفی محصولات در حوزه های مختلف از جمله حوزه تجهیزات پزشکی و شاخه های زیر مجموعه آن؛ فرصت مناسبی است تا ضمن معرفی کامل این محصولات جایگاه این صنعت را در کشور و دنیا بهبود بخشید.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: متخصصصان و علاقه مندان می توانند تا روز شنبه هشتم مهر ماه از ساعت ۱۱ الی ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.