درباره خبر پارسی

خبرپارسی” فارغ از هرگونه قضاوت شخصی و تنگ نظرانه گروهی و جناحی مبحث توسعه را با محوریت ” توسعه شیراز” دنبال می کند. در این مسیر البته به کمیت اخبار خیلی توجه نداریم که از امام صادق (ع) آموخته ایم ” عمل اندک و با دوام که بر پایه یقین باشد در نزد خدا از عمل زیاد که بدون یقین باشد برتر است”. همچنان که امام موسی کاظم (ع) در تعریف خود از مومن می فرمایند: ” مومن کم حرف است و عمل او زیاد و منافق پر حرف است و کم کار”

خبرپارسی در کنار نیمه پر لیوان البته به کمبود ها و کاستی نیز اشاره خواهد داشت و تلاش می کند با نقد دلسوزانه مانع فساد ناشی از قدرت برخی مدیران شود که از مولای خود امام حسن (ع) آموخته ایم: “از نشانه های عالم،نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است”، همچنان که امام صادق (ع) نیز می فرمایند: “محبوب ترین برادرانم کسی است که عیب هایم را به من هدیه کند”.

 خبر پارسی  ضمن اعلام پیروی از آرمان های امام راحل و اندیشه های رهبری،ذکر این نکته را ضروری می داند که هرگونه دفاع بد از آرمان های امام و رهبری را بر نمی تابد چرا که در مکتب پیغمبر اسلام (ص) و از زبان امام جواد (ع) آموخته ایم: اگر نادان ساکت بماند، هیچگاه مردم گرفتار اختلاف نمی شوند.

4 دیدگاه برای “درباره خبر پارسی

  1. با سلام و عرض ادب خدمت دست اندرکاران خبر پارسی و عرض خداقوت به همه شما عزیزان .
    مطالب و نوشته های شما از غنای فکری و سیاسی خوبی برخوردار است . اینکه مشی اعتدال را در پیش گرفته اید و از افراط دوری می کنید جای بسی خوشحالی است . برایتان آرزوی موفقیت دارم .

    ارادتمند صداقت

  2. آقای صدری اول اینکه جنابعالی متعصبانه قلم می زنی این را هر کودکی هم که برای اولین بار قلم به دست گرفته می داند.
    دوم توسعه فارس نه شیراز.
    سوم اصلاح طلبان و اصولگرایان دو روی یک سکه هر دو سومدیریت دارند امیدوارم یادت باشد که اصلاح طلبان چه خیانتهایی به این کشور کردند
    چهارم خوبی ها و بدی ها انسان ها را با هم ببین
    پنجم امیدوارم که جملات بالا برای رد گم کنی نباشد و به آن اعتقاد داشته باشی
    راستی من هم یک ایسنایی بودم

    1. یک ایسنایی اسم دارد و شهامت نوشتن اسمش را نیز دارد یک ایسنایی هیچوقت خود را سانسور نمی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.