اجرای ۲۳ پروژه آبرسانی برای پایدار سازی آب شرب بخش جنت فارس

روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس از اجرای بالغ بر ۲۳ پروژه ی تأمین آب شهری و روستایی در بخش جنت شهرستان داراب، طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ها قریب به ۵۷ میلیارد تومان اعتبار، صرف شده است.

 

این روابط عمومی با تأکید بر لزوم همکاری و همدلی بیشتر به منظور بهبود وضعیت تأمین آب با توجه به شرایط خشکسالی های ناشی از بارش ناکافی باران در بیشتر شهرها و روستاهای استان طی دو سال اخیر، گفت: با بهره گیری از برنامه ریزی مدون توأم با تلاش مضاعف، این وضعیت به خوبی مدیریت شد و امروز علاوه بر بهبود خدمت رسانی در غالب شهرها و روستاهای استان، اقدامات بنیادی و زیربنایی بسیار با ارزشی در جهت پایدارسازی آب شرب مناطق دارای اولویت صورت گرفته است.

 

بنا بر این گزارش لزوم تعمیر و بهسازی تأسیسات آبرسانی موجود و همچنین تحت پوشش قرار دادن مشترکین قدیم و جدید ایجاب می کند، همواره پروژه های توسعه ای در حوزه ی آبرسانی طراحی و اجرا شود.

 

بر همین اساس طی دو سال اخیر در بخش جنت شهرستان داراب، علاوه بر اقدامات فنی و مهندسی گسترده در جهت تعمیر و نگهداشت تأسیسات آبرسانی، ارتقاء کمی و کیفی آب منابع موجود و همچنین گسترش حوزه ی خدمات خود، نسبت به اجرا و بهره برداری بالغ بر ۲۳ پروژه ی آبرسانی با اعتباری قریب به ۵۷ میلیارد تومان اقدام شده است.

 

روابط عمومی شرکت آبفا فارس در تشریح این پروژه ها آورده است: حفر ۷ حلقه چاه، تجهیز و برق رسانی به ۴ حلقه چاه، اجرای ۳ پروژه ی خط انتقال آب به طول مجموعا ۷ کیلومتر ،کف شکنی یک حلقه و مهندسی مجدد ۷ حلقه چاه دیگر، همراه با تعمیر و تعویض یونیت های معیوب سافت استارتر چاه های موجود در جنت شهر طی ۳ مرحله مشروح این اقدامات است.

 

بنابر گفته ی این مرجع خبری آب و فاضلاب استان فارس هم اکنون در شهر جنت و روستاهای قلعه بیابان، رکن آباد اسلام آباد و روستای کوه سفید که از مزایای پروژه های آبرسانی مزبور منتفع گردیده اند شرایط نسبتا مطلوب تری نسبت به قبل را شاهدیم، هرچند نیازمند تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.