دیدار مدیرکل ثبت‌احوال فارس با مدیرکل ورزش و جوانان

مدیرکل ثبت‌احوال فارس با  عبدالرحیم خداجو، مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال فارس، در این دیدار ، مدیرکل ثبت‌احوال فارس با اشاره بر نقش و جایگاه ثبت احوال به عنوان یک دستگاه حاکمیتی خدمت رسان ، به ارائه گزارش تفصیلی از عملکرد ، خدمات واهداف ثبت احوال استان در ارائه خدمات بهتر به مردم مناطق مختلف استان پرداخت.

 

وی با اشاره به سیاست‌های کلی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همیاری دستگاه های متولی در سطح استان، در راستای تحقق اهداف این قانون اقدامات لازم و مطلوبی صورت گیرد.

 

مدیرکل ثبت احوال فارس در ادامه با معرفی پروژه های در دست اقدام سازمان از جمله پروژه سببی نسبی پایگاه خانواده، طرح تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه های قدیمی و … در خصوص ارائه هر چه بهتر خدمت به هموطنان و اهمیت به روز بودن نشانی افراد در پایگاه سازمان ثبت احوال ، توضیحاتی را ارائه نمودند و در زمینه استفاده از ظرفیت های موجود ورزشی و رفاهی جهت نشاط در خانواده های کارکنان مجموعه ثبت احوال فارس گفتگو نمودند.

 

عبدالرحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن تقدیراز اقدامات و همکاری های مجموعه ثبت احوال فارس بیان کرد : با شفافیت در خدمت و ارائه گزارش به مردم و تعامل و همدلی بین مردم و مسئولین همه ی مشکلات حل خواهد شد و به تحقق اهداف اصلی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بسیار خوشبین هستیم .

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وظایف و خدمات ثبت احوال ، تولید آمارهای جمعیتی و ثبت وقایع حیاتی را برای پیشرفت و توسعه کشور بسیار مهم دانست و از تلاشهای مدیرکل و کارکنان ثبت احوال استان در این زمینه قدردانی و در زمینه همکاری های دو جانبه دو دستگاه مباحثی را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.