پست فارس دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی شد

کسب دو افتخار در یک جشنواره تندیس دستگاه برگزیده در گروه “زیربنایی و توسعه زیرساخت” و لوح تقدیر دستگاه برتر در شاخص “جلب رضایت مردم” به اداره کل پست استان فارس اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان فارس، این اداره کل در بین دستگاه های اجرایی و سازمان های استان به عنوان دستگاه برگزیده شناخته و معرفی شد.

بر اساس این گزارش در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی استان فارس ( جشنواره شهید رجایی) که به مناسبت هفته دولت از سوی استانداری برگزار شد، پست استان توانست عنوان دستگاه برگزیده و برتر را به خود اختصاص دهد.

در همین راستا تندیس و لوح تقدیر دستگاه برگزیده در گروه “زیربنایی و توسعه زیرساخت” و لوح تقدیر دستگاه برتر در شاخص “جلب رضایت مردم” طی دو نوبت از سوی دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به مهدی آزادی مدیرکل پست استان اعطا و از زحمات ارزشمند و صادقانه مدیران و کارکنان مجموعه و اعضای موثر گروه ارزیابی عملکرد دستگاه تقدیر شد.

همچنین در این جشنواره، اداره کل پست استان فارس عنوان دستگاه برتر در شاخص برگزاری میز خدمت حضوری را نیز به خود اختصاص داد. خاطرنشان می سازد جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی در سطوح مختلف همه ساله هم زمان با هفته دولت برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.