تامین شیر رایگان برای دانش آموزان مناطق محروم

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از اهالی فرهنگمدار استان دعوت کرد در تامین شیر برای دانش آموزان مناطق محروم مشارکت کنند.

دکتر علی اکبر رامجردی با تاکید بر این موضوع که فعالیت در امور عام المنفعه و خیرخواهانه منحصر به طبقه مرفه جامعه نیست، اظهار کرد: تمام اقشار جامعه از هر طبقه اقتصادی می توانند در امور نیکوکارانه مشارکت فعال داشته باشند. وی افزود: وضعیت تغذیه کودکان در مناطق محروم مطلوب نیست و بر همین اساس مجمع خیرین تامین سلامت فارس تلاش دارد با اجرای طرح توزیع شیر رایگان در تامین نیازهای غذایی دانش آموزان گام موثری بردارد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با تقدیر از تلاش های خیران عاقبت اندیشی که در این حوزه مشارکت می کنند، عنوان کرد: این طرح با حمایت های استاندار فارس و حمایت های خیران در هشت مدرسه شیراز به صورت پایلوت اجرایی شده و امکان افزایش ده برابری آن وجود دارد.

دکتر رامجردی در این رابطه افزود: استانداری فارس هزینه تامین شیر سالیانه برای یکهزار دانش آموز محروم را متقبل شده و مجموعه های رامک (برادران نصیری) نیز در اجرای طرح توزیع رایگان در مدارس مناطق محروم نقش موثری دارند.

او با دعوت از خیران برای مشارکت در این طرح انسان دوستانه که نقش ارزنده ای در ارتقا سرانه سلامت جامعه دارد، اظهار کرد: هزینه تامین شیر هفتگی برای هر دانش آموز در حدود ۴۰ هزار تومان است و این مبلغ برای یکسال تحصیلی به حدود ۹۰۰ هزار تومان می رسد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به این موضوع که محدودیتی برای جذب کمک های خیران وجود ندارد، افزود: از عموم جامعه دعوت می کنیم تا در این طرح به هر میزان مشارکت داشته و از کودکان مناطق محروم حمایت کنند.

دکتر رامجردی کارنامه خیران گرانقدر استان فارس را در فعالیت های عام المنطقه باشکوه ارزیابی کرد و افزود: بسیاری از مراکز مذهبی، درمانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و غیره به واسطه عاقبت اندیشی نیکوکاران احداث شده و این اقشار فرهیخته از دیر باز تا کنون نقش موثری در اعتلای سرانه سلامت فارس و تبدیل آن به قطب پزشکی کشور داشته اند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس در بخش پایانی سخنانش با قدردانی از شرکت رامک که در اجرای طرح توزیع رایگان در مدارس مناطق محروم نقش موثری داشت، بیان کرد: از سایر کارخانه های لبنی و عموم جامعه دعوت می کنیم تا در طرح توزیع شیر رایگان در مدارس مشارکت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.