اداره کل تعاون فارس، در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر شناخته شد

آیین تجلیل از دستگاه های برتر استان فارس به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم با حضور استاندار فارس و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی از ۲۴ دستگاه اجرایی تجلیل شد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس نیز در این آیین به عنوان دستگاه برتر اجرایی در چندین شاخص، معرفی و از عملکرد وحید خداپرست، مدیر کل این اداره تقدیر شد.

خداپرست از برتری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به عنوان دستگاه اول و برتر استان در شاخص بهره وری خبر داد و عنوان کرد: دولت، توجه ویژه‌ای بر موضوع مردمی‌سازی خدمات و نیز افزایش بهره‌وری دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه بهره وری مهمترین و اساسی ترین موضوع موفقیت سازمانی محسوب می‌شود، عنوان کرد: رتبه برتر بهره وری نشان از ارائه خدمات درست این اداره کل به بهترین شیوه می باشد و این امر با کارایی و اثربخشی بالای سرمایه های انسانی و استفاده صحیح از منابع سازمان محقق شده است.

وی ضمن تبریک به کارکنان توانمند و متخصص در مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: این موفقیت نتیجه تلاش همه پرسنل و همکاری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است و بر اساس احصاء شاخص های بهره وری و در چرخه ی مدیریت بهره وری ، برنامه‌های ارتقاء و توسعه رویکردهای بهره وری تعریف شد و همه کارمندان با عمل به وظایف خود در این برنامه ها نقش مهمی در کسب این موفقیت داشته‌اند.

خداپرست با تاکید بر اینکه ارتقاء بهره وری ضرورتی مستمر است گفت: به طور یقین مسیر تعریف شده در راستای ارتقای بهره وری سازمانی به شکل مستمر مدنظر خواهد بود و با برقراری تعادل میان مدیریت عملیاتی و مدیریت استراتژیک نسبت به حفظ موفقیت این اداره کل در حوزه افزایش بهره وری اقدام خواهد شد.

این مسئول یادآور شد که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی نیز جزو ۵ دستگاه برتر استان معرفی شد.

خداپرست به این نکته اشاره کرد که این اداره کل در شاخص ترویج و توسعه فرهنگ نماز نیز به برتری رسید و در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز در جایگاه دوم در فارس قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در ادامه ترویج فرهنگ خدمت، توسعه فرهنگ عدالت گستری و کیفیت بخشی ارائه خدمات به مردم را از اهداف جشنواره شهید رجایی عنوان و تاکید کرد که این جشنواره، سنجشی مورد لزوم برای ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در تحقق برنامه‌های دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.