اجرایی شدن ۴۰۰ سانس ورزشی رایگان در شیراز

مسئول بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه ثارالله (ع) شیراز گفت: با بهره‌گیری از زیرساخت‌های موجود، در محدوده تحت پوشش این ناحیه، بالغ بر ۴۰۰ سانس رایگان ورزشی برای علاقه‌مندان اجرا شده است.

محسن زارعی در نشستی خبری که با حضور سرپرست و اعضای کمیته قلم تندرستی کشور، برگزار شد، ضمن اشاره به فعالیت‌های مشترک این ناحیه با موسسه قمر بنی هاشم (ع)، گفت: در حوزه استحفاظی سپاه ثارالله ۷۵۰ هزار نفر تحت پوشش هستند.

او گفت: خدمات ورزشی به تمامی کسانی که با بسیج همکاری دارند با تخفیف ویژه یا به شکل رایگان عرضه می‌شود، ۴۰۰سانس ورزشی را برای ارائه خدمات رایگان به علاقه‌مندان پیش‌بینی شده است.

زارعی گفت: تعداد زیادی از قهرمانان ورزشی در حوزه استحفاظی سپاه ثارالله فعالیت می‌کنند که تسهیلاتی را در اختیار آن‌ها قرار داده ایم.

او همچنین به برپایی ایستگاه‌های ورزش اشاره کرد و گفت: جلسات متعددی با سازمان‌های مختلف برگزار شده تا در مکان‌های مختلف ایستگاه‌های ورزشی برپا شود.

برگزاری دوره‌های مربی گری در رشته‌های مختلف با هزینه نیم بها و کسری خدمت برای ورزشکارانی که در دوره نوجوانی و جوانی با سپاه همکایر می‌کنند، ارسال کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی با کمک موسسه خیریه قمر بنی هاشم (ع) به صورت چراغ خاموش و با حفظ آبروی افراد، نیازمندان، تحویل ۵۰۰متر مربع تاتامی رزمی به ۵منطقه کم برخوردار و… از جمله اقدامات دیگری بود که زارعی به آن اشاره کرد.

عضو کمیته قلم تندرستی کشور همچنین از تاسیس تیم قلم تندرستی در حوزه سپاه ثارالله نیز حبر داد و گفت: با توجه به مفید بودن این ورزش، در۷۵۰پایگاه آن را ترویج خواهیم داد.

یحیی طاهری، نماینده نهضت احیای واحد‌های اقتصادی در استان فارس و عضو دیگر کمیته قلم تندرستی نیز، بر توجه به نخبگان و کشف استعداد‌های علمی فراوان کشور تاکید کرد.

او گفت: ۱۰ سال است که در دانشگاه‌های مختلف کشور، کشف استعداد کرده ایم، نخبه‌های علمی ما بسیار هستند، اما متاسفانه مافیا‌های موجود که نانشان در واردات بی رویه از خارج به داخل است، اجازه فعالیت نخبه‌ها را گرفته اند.

طاهری با اشاره به جلسات متعدد با مسوولان کشوری نیز گفت: برای جذب استعداد‌های استان، در آینده نزدیک یکی از شهرستان‌های فارس پایلوت می‌شود تا نگذاریم استعداد‌های نهفته از بین بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.