نخستین گراند راند آنلاین گروه بیهوشی در بیمارستان شهید دکتر فقیهی

خبرپارسی – برای نخستین بار در کشور، گراند راند گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همکاری دانشکده مجازی به صورت آنلاین در بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز، برگزار شد.

به گزارش “وب دا” در شیراز، فوق تخصص مراقبت های ویژه پزشکی و عضو هیات علمی گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: به دلیل مسایل مربوط به رفت و آمد و مشغله متخصصان بیهوشی و تمامی رشته های وابسته، حضور فیزیکی مستقیم در گراند راندها دشوار است، بنابراین، بنا به درخواست ها، برای نخستین بار در کشور، گراند راند گروه بیهوشی به صورت آنلاین برگزار شد که با توجه به اطلاع رسانی انجام شده، با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

 دکتر “منصور مسجدی” از مزایای برجسته این روش را امکان تعامل دو طرفه و توانایی شنیدن و پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان عنوان کرد و افزود: همچنین در این روش از نظرات پزشکان رشته های مختلف در مدیریت درمان بیماران بدحال و پیچیده استفاده می شود و در صورت نیاز، اظهارنظر فوری چندین رشته تخصصی و فوق تخصصی می تواند، مورد استفاده قرار گیرد.

او ابراز امیدواری کرد تا با همکاری گروه بیهوشی، رییس بیمارستان شهید دکتر فقیهی و دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این روش در ارایه مطالب آموزشی در تمام کشور الگوسازی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.