شیروانی مالک جدید باشگاه برق:به زودی برق متفاوتی می بینید

خبرپارسی-واگذاری برق شیراز به بخش خصوصی هم نتوانست این تیم را از گردابی که در آن گرفتار شده بود رهایی ببخشد.سقوط به دسته دوم ماحصل فصل پر تنش و عجیب و غریبی بود که برق در اغلب دیدارهایش به میدان نرفت و با رای کمیته انضباطی بازنده شد.حالا خبر می رسد حسین فارسی ۵۰درصد سهام باشگاه را در اختیار دو نفر به نام های شیروانی و همایونفر قرار داده و آنها برنامه هایی برای احیای این تیم ریشه دار دارند. به همین منظور سراغ شیروانی رفتیم تا از کم و کیف اوضاع برق با خبر شویم. او در این گفت و گو امیدوارانه اما بدون ذکر جزییات سخن راندو باید دید برای باشگاهی که حدود یک و نیم میلیارد تومان بدهی معوقه نزد کمیته انضباطی دارد و به همین دلیل فعالیت هایش تعلیق شده و همچنین حدود همین رقم بدهی های متفرقه دیگر دارد چه طرح و ایده ای دارند.گپ و گفت ما با او را بخوانید:

*جناب آقای شیروانی از اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید ممنونیم .اول بگویید چه شد که به برق آمدید؟

من هم از شما تشکر می کنم و در خدمتتان هستم . من از هواداران قدیمی برق هستم . باشگاه برق را خیلی دوست دارم . از طرفی همیشه دوست داشتیم بتوانیم خدمت کوچکی به جوانان شهرمان نمائیم . به هر حال همه ما به نحوی در سالم سازی و ایجاد شرائط مناسب برای همشهریان مان مسئولیم . هر کس به اندازه ای که می تواند باید احساس مسئولیت کند . به همین دلیل به اتفاق دوست عزیزم ارسلان همایونفر تصمیم گرفتیم که به باشگاه برق کمک کنیم .

*آیا از وضعیت باشگاه هم اطلاع دارید . می دانید که وارد باشگاهی شده اید که مدعی زیاد دارد ؟

بله همه این چیزها را می دانیم و دانسته وارد این قضیه شده ایم . خود من دور از ورزش و فوتبال نبوده و نیستم . گفتم که همیشه علاقه مند فوتبال و بویژه برق بوده ام  . از گذشته هم از حواشی دور و بر برق مطلع بودم . می دانستم وقتی که ورود کنیم چه مشکلاتی را برایمان فراهم خواهند کرد . اما با اینحال حاضریم همه مشکلات را به جان بخریم اما به هدف خود برسیم .

*گفتید می دانستیدمشکلاتی را بوجود می آورند . می شود شفاف ترتوضیح دهید ؟

ببینید ما اهل حاشیه نبوده و نیسیتم . ضمنا ببخشید اگر از لفظ «ما» استفاده می کنم به این دلیل است که من و آقای همایونفر با هم وارد این قضیه شدیم و تا آخر هم با هم هستیم . می گفتم که نمی خواهم وارد حواشی شوم . اگر تا به حال هم سکوت کرده ام و هیچ مصاحبه ای هم نداشتم صرفا به همین دلیل بوده است . قصدمان فقط خدمت به جوانان شهر و حمایت از باشگاه قدیمی برق است . اعتقاد دارم که به جای ورود به حواشی باید به اصل قضیه پرداخت . الآن چیزهای دیگری مهم است باید فکر تیم و بستن آن باشیم . شاید در فرصتی دیگر و در صورتی که برخی از عزیزان دست از دشمنی با برق بر ندارند آنها را به مردم معرفی کنیم .

*برنامه های شما برای آینده باشگاه چیست ؟

در حال طرح برنامه های کامل و مدونی با مشاوره از افراد دلسوز و فوتبالی و بویژه برق ها هستیم . طی همین مدت با خیلی از برقی های اصیل تماس گرفتم و از آنها مشورت خواستم . انشاء الله به تدریج برنامه هایمان را اعلام می کنیم . فقط این را بدانید که در آینده  برق متفاوتی را خواهید دید .

*هواداران گله دارند که چرا اطلاع رسانی نمی کنید . البته حق هم دارند بعد از یک فصل تلخ ، آنها تشنه اخبار مثبت و روحیه بخش هستند .

به آنها حق می دهم . ولی باید به ما حق بدهید . در این مدت مشکلات زیادی سر راه ما بوده است که با کمک دوستان در حال رفع تدریحی آنها هستیم . می خواستیم وضعیت برای خودمان روشن شود و برنامه هایمان کمی مشخص گردد بعد اطلاع رسانی کنیم . نمی خواستیم قول های واهی بدهیم و فقط حرف هایی بزنیم که هوادار را خوشحال و امیدوار کند . اصل ما صداقت در گفتار و عملگرائی است . اگر چیزی گفتیم انجام می دهیم و اگر هم نتوانیم کاری کنیم روشن و شفاف با هواداران در میان می گذاریم .

*اگر می شود برای هواداران بگوئید که وضعیت باشگاه در حال حاضر چگونه است ؟

همانطور که گفتم در حال تنظیم برنامه ها هستیم البته در کنار آن اعضاء جدید هیات مدیره هم مشخص شده اند که معرفی خواهند شد و ظرف چند روز آینده با تبادل نظری که خواهیم داشت کادر فنی تیم اعلام خواهد شد و اقدام به جذب بازیکن و بستن تیم می نمائیم .

هواداران نگران دیر بسته شدن تیم و تکرار حوادث تلخ ابتدای فصل قبل می باشند . آبا این قول را می دهید که زودتر اقدام کنید .

ببینید من و آقای همایونفر سرمایه گذار شخصی هستیم و از جیب خود هزینه می کنیم . بالتبع از همه بیشتر برای پولی که از جیب مان می رود و مطمئنا برگشتی هم ندارد نگران خواهیم بود . پس مطمئن باشید تمام کوشش و سعی مان را می کنیم که به موقع همه چیز ردیف شود و اتفاقات فصل گذشته تکرار نگردد .

*آیا مواردی را که عنوان نمودید در ارتباط با فوتسال هم مصداق دارد ؟

بله خوشبختانه با حضور دوست خوبم آقای مهندس شرقی که در این مدت همکاری و همیاری فراوانی با ما داشته است در راس تیم فوتسالی که خودش آن را تاسیس کرده   نگرانی کمتری در این ارتباط داریم . الحمد الله فوتسال جلوتر از فوتبال کار را شروع کرده است .

*آیا تیم فوتسال با همان بازیکنان قبلی بسته خواهد شد ؟

لیستی را آقای مهندس شرقی در اختیار ما قرار داده که در صورت توافق با بازیکنان  آنها را جذب خواهیم کرد . اما بهتر است جزئیات را از خود شرقی سئوال کنید . ما فقط سعی می کنیم به شرقی کمک کنیم تا انشاء الله با موفقیت تیممان را لیگ برتری کند .

*دوباره به فوتبال بر می گردیم . شایعاتی بود مبنی بر اینکه سرمربی و سرپرست تیم مشخص شده است و در یکی از سایت ها هم اعلام شد . آیا این صحت دارد و شما تائید می کنید .

خوب شد این سئوال را پرسیدید . هیچ صحبت و شایعه ای را در ارتباط با باشگاه برق تائید نمی کنم . اخبار باشگاه یا از زبان من یا مدیر عامل باشگاه جناب آقای آبهشت عنوان خواهد شد . انشاء الله در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد سایت باشگاه هم هستیم تا دوستان و هواداران بتوانند اخبار  باشگاه را از آنجا پیگیری نمایند . دوباره تاکید می کنم از همه دوستداران برق می خواهم که به شایعات و حرف ها و حدیثها توجه نکنند . فقط اخباری که از منابع موثق عنوان می شود مورد تائید ماست . در آینده مدیر روابط عمومی و سخنگوی باشگاه را هم معرفی می کنیم که خبررسانی از کانال ایشان انجام گردد .

 *نام آبهشت را آوردید . پس تائید می کنید که آبهشت مدیر عامل باشگاه است ؟

همانطور که می دانید مطابق قانون تجارت باید هیات مدیره تشکیل شود و مدیر عامل باشگاه را به طور قانونی و رسمی اعلام نماید . هنوز هیات مدیره تشکیل جلسه نداده است . اما آقای آبهشت در حال حاضر به عنوان نماینده تام الاختیار مالکین در حال فعالیت هستند . ایشان فردی دلسوز و آگاه به امور هستند که مورد حمایت ما نیز می باشند .

*آیا مشکل مجموعه برق حل شد ؟ ظاهرا برق منطقه ای مجموعه را تعطیل نموده است .

این هم یکی از مسائل و مشکلاتی است که خدمتتان عرض کردم . متاسفانه هنوز مجموعه را در اختیار ما نگذاشته اند . قضیه را دنبال کرده ایم  و از مراجع مختلف در حال پیگیری هستیم . امیدواریم که زودتر مساله حل شود تا بتوانیم تمرینات تیم را شروع کنیم .

*در پایان اگر حرفی باقی مانده بفرمایید.

 این گلیمی که ما برداشته ایم بسیار سنگین است و اگر کمک و همراهی از سوی مسئولین و به خصوص هواداران عزیز نباشد امکان رسیدن به سرمنزل مقصود میسر نیست . پس از همه عزیزان درخواست دارم به هر نحوی که می توانند به ما کمک کنند . انتظار داریم علاقه مندان به موفقیت باشگاه برق نظرات ، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را اعلام کنند . مطمئنا همه ما هدفمان تعالی و موفقیت برق است پس ما را یاری کنید . از شما هم سپاسگزارم که نظرات ما را منتقل می کنید . قصد داریم در آینده ای نزدیک باتفاق آقای همایونفر و اعضاء هیات مدیره و آقای آبهشت نشستی خبری برگزار نمائیم تا مجموعه خدمتگزاران باشگاه برق به همه معرفی گردند . در پایان خاطر نشان می کنم که باشگاه برق آنقدر بزرگ و قدرتمند هست که بتواند جلوی بدخواهانش را بگیرد . مطمئن باشید با قدرت تمام با کسانی که بخواهند با ایجاد حاشیه و بوجود آوردن مشکل ، جلوی برق قد علم کنند خواهیم ایستاد و این اجازه را به احدی نخواهیم داد .

منبع:وبلاگ دوستداران فوتسال برق

1 دیدگاه برای “شیروانی مالک جدید باشگاه برق:به زودی برق متفاوتی می بینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.