تصاویری از هتل شیک و مدرن کریستیانو رونالدو در شهر زادگاهش/در هتل سی آر سِوِن با آسانسور اختصاصی به اتاق خود بروید

خبر پارسی – همه می دانند که فوتبال، تعصباتی شبه فرقه ای را در اروپا به وجود آورده است، اما در کشور پرتغال و در شهر زادگاه کریستیانو رونالدو، اَبَرستاره تیم فوتبال رِئال مادرید و کاپیتان تیم ملی پرتغال، تب فوتبال تندتر شده است.
هتل لوکس پِستانیا سی آر سِوِن که به تازگی در شهر فونشال در ناحیه مادیرا افتتاح شده است و بخشی از آن به رونالدو تعلق دارد، مقصدی رویایی برای هواداران پر و پا قرص این بازیکن فوتبال می باشد.
این هتل طراحی شیک و مدرنی دارد و مملو از وسایل و اشیا مورد علاقه رونالدو است. نام سی آر سِوِن برگرفته از حروف ابتدای نام و نام خانوادگی این بازیکن و شماره پیراهن او در باشگاه رئال مادرید است.
نمایی از ساختمان هتل کریستیانو رونالدو
نمایی از ساختمان هتل کریستیانو رونالدو
“برای بهترین بودن باید بهترین را داشته باشید”. این شعار معروف رونالدو به صورت یک تابلوی نئونی در لانج هتل قرار گرفته است. پیراهن ها، کفش ها، توپ ها و جوایز او نیز در قاب های شیشه ای بر دیوارها آویخته شده اند.
هواداران رونالدو می توانند در سالن ورزش روباز هتل به انجام تمریناتی بپردازند که توسط خود رونالدو طراحی شده اند و پس از ورزش، در استخر بی انتها، سونا و جکوزی روباز هتل استراحت کرده و در بار اسپورتز نوشیدنی میل کنند.
این هتل از نظر سطح تکنولوژی نیز بسیار پیشرفته است و میهمانان می توانند از طریق اپلیکیشن هتل، اتاق خود را تحویل بگیرند و با استفاده از یک آسانسور اختصاصی به اتاق خود بروند. در کلیه این اتاق ها یک تلویزیون اِچ دی با قابلیت اتصال به سیستم های اندروید و اَپِل نیز موجود است.
نمایی از اتاق های هتل کریستیانو رونالدو
نمایی از اتاق های هتل کریستیانو رونالدو
چهل و هشت اتاق و یک سوئیت دِلوکس با قیمت حداقل شبی ۲۴۰ دلار در این هتل موجود است. در آینده شعبه های دیگر هتل در شهرهای لیسبون، مادرید و نیویورک افتتاح خواهند شد.

 

آینه با طرح چهره کریستیانو رونالدو
درب ورودی اتاق های هتل کریستیانو رونالدو
علاقه شدید پرتغالی ها به رونالدو تنها به این هتل ختم نمی شود. یک موزه و فروشگاه خرید هدیه که به طور کامل به رونالدو اختصاص دارد، در مجاورت هتل واقع شده است.
علاوه بر این، فرودگاه مادیرا اخیراً نام خود را از سانتا کاتارینا به نام این اَبَرستاره فوتبال تغییر داده است و حالا دیگر پرواز از فرودگاه کریستیانو رونالدو، تکمیل کننده تعطیلات رونالدویی میهمانان هتل خواهد بود.
نصب لباس رونالدو در هتل کریستیانو رونالدو
نمای کلی از هتل کریستیانو رونالدو
عکس های رونالدو بر روی دیوار هتل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.