دانشگاه به کمک ورزش فارس می آید/ کامیاب:دانشگاه زمینه ساز رشد و ارتقاء ورزش فارس است

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: شورای مشورتی که با حضور استادان برجسته دانشگاه های استان تشکیل می شود زمینه ساز رشد و ارتقاء ورزش فارس است.
حیدرعلی کامیاب در اولین جلسه شورای مشورتی ورزش استان ، اظهار داشت: ورزش، حمایت، تلاش و نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد، برای دستیابی به اهداف مورد نظر باید قدم‌های زیادی برداشته شود و از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات به نحو احسن استفاده کرد تا بتوانیم با وجود کمبود امکانات بهترین نتیجه‌ها را به دست آوریم.
وی ضمن ابراز خرسندی از تشکیل شورای مشورتی ورزش استان، عنوان کرد: تلاش درجهت استفاده از خرد جمعی و نظرات استادان دانشگاه درجهت پایداری در فرایندهای ورزشی استان از مهم ترین دلایل تشکیل این شورا است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: تشکیل شورای مشورتی ورزش فارس می تواند به ورزش استان کمک فراوانی کند زیرا که بسیاری از فعالیت های که می توان در ورزش انجام داد، مغفول مانده است .
کامیاب تصریح کرد: شورای مشورتی ورزش فارس با حضور استادان رشته تربیت بدنی دانشگاه های استان و افراد دلسوز و علاقمند به ورزش راه‌اندازی شده است تا بدین وسیله مشکلات و آسیب‌های بخش ورزش در فارس کاهش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.