افتتاح چند پروژه بزرگ ورزشی در فارس با حضور وزیر ورزش

خبرپارسی – با حضور وزیر ورزش و جوانان دو پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان‌ مرودشت افتتاح و آماده بهره برداری شد.

بعداز ظهر شنبه ۱۸ اسفندماه، با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان فارس، خانه تکواندو و سالن اختصاصی بانوان مرودشت افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت .خانه اختصاصی تکواندو در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان طی مدت ۶ ماه احداث شده است، و همچنین سالن چند منظوره ورزشی ویژه بانوان شهرستان مرودشت یکی از پروژه‌های مهم ورزشی افتتاح شده در سفر وزیر ورزش و جوانان بود که درزمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان طی مدت زمان یک سال احداث و آماده بهره برداری شد.

یادآور می شود، سلطانی‌فر، صبح شنبه ۱۸ اسفندماه با هدف بازدید از پروژه‌های در حال احداث ورزشی و شرکت در مراسم آغاز ساخت یا بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی استان فارس در شهرستان‌های شیراز، مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به این استان سفر کرده بود.

استاندار فارس: مرودشت در سپهر ایران اسلامی می درخشد

استاندار فارس گفت: مرودشت با سابقه تمدنی عظیم و غنی و ظرفیت های فراوان در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و ادبی در سپهر ایران اسلامی می درخشد.

عنایت اله رحیمی در مراسم افتتاح چندین مجموعه ورزشی در شهرستان های پاسارگاد، ارسنجان و مرودشت که با حضور وزیر ورزش و جوانان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان فارس برگزار شد، اظهار داشت: جوانان برومند و ورزشکاران خوبی که شهرستان مرودشت به جامعه ورزشی کشور تقدیم کرده است ذخایر انسانی این شهرستان محسوب می شوند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که از ابتدای دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در حوزه ورزش در استان فارس رقم خورده است، افزود: امیدواریم همچنان این مسیر با افتخارآفرینی و معرفی ورزشکاران برجسته ملی و بین المللی تداوم داشته باشد.

یادآور می شود،  در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان فارس یک سالن ورزشی چند منظوره در همت آباد پاسارگاد با ۸۰۰ متر مربع زیربنا، یک سالن ورزشی در روستای حسین آباد ارسنجان با یک هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و همچنین خانه تکنواندو مرودشت با ۳۶۰ متر مربع زیربنا و سالن چند منظوره بانوان با یک هزار و ۳۰۰ مترمربع زیربنا افتتاح شد.

مرکز سوارکاری وپرورش اسب استان فارس افتتاح شد

در ادانه حضور وزیر ورزش و جوانان در استان فارس و با حضور بهرام پارسایی ، رجبی ، رضایی و اکبری نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، استاندار فارس و مدیرکل ورزش و جوانان مجموعه سوارکاری و پرورش اسب استان فارس در لپویی بخش زرقان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت . این پروژه که در زمینی به مساحت دو نیم هکتار واعتبار ۱۲میلیارد تومان ظرف مدت کمتر از دو سال احداث شده بود در اختیار مردم عزیز و ورزش دوست فارس قرار گرفت .

افتتاح یک سالن ورزشی و کلنگ زنی خوابگاه ورزشی در ارسنجان

با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن ورزشی روستای حسین آباد ارسنجان افتتاح و خوابگاه ورزشی این شهرستان کلنگ زنی گردید.

مراسم کلنگ زنی خوابگاه ورزشی ارسنجان با مساحت ۸۰۰ متر در دوطبقه برگزار شد. این مراسم با حضوررحیمی استاندار فارس، حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان و مهدی برومندی نماینده مرودشت ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

این پروژه از محل اعتبارات استانی و ملی ساخته می‌شود و در مدت یک و نیم سال به پایان می رسد و هزینه ساخت آن یک میلیارد دویست میلیون تومان پیش بینی شده است .

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صبح روز شنبه ۱۸ اسفندماه در ادامه سفر خود به شهرستان ارسنجان سالن چند منظوره روستای حسین آباد ارسنجان را افتتاح نمود .

این مکان چند منظوره ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان، رحیمی استاندار فارس، حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان و مهدی برومندی نماینده مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد برگزار شد.

در این مراسم حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت :احداث این سال سال ۸۸ شروع شده از که از سال گذشته به جد کار روی آن را شروع کردیم مساحت آن ۱۲۰۰ متر مربع ،و با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.