پایان تعمیرات اساسی مراکز تفکیک سه گانه و خطوط لوله جریانی چاه های ناحیه نار

خبرپارسی – با تلاش کارکنان منطقه عملیاتی نار و کنگان تعمیرات اساسی مراکز تفکیک شماره یک، دو و سه و خطوط لوله جریانی هشت اینچ چاه های ۱۵ و ۲۵ ناحیه نار پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی به نقل از منطقه عملیاتی نار و کنگان، جانشین رئیس این منطقه عملیاتی، گفت: این تعمیرات شامل رفع نشت و ایمن سازی انواع شیرآلات چاه ها و مراکز تفکیک، نصب مهار کننده بر روی خطوط لوله، انجام اقدامات اصلاحی با انجام انواع برشکاری و جوشکاری خطوط لوله، نصب اتصالات و لاین کشی مناسب برروی گریسخور شیرهای ورودی، تعمیرات اساسی تفکیک گرهای مرحله اول تا چهارم ، تعمیر کلیه سیستم های برقی و ابزاردقیقی و… بوده است.

مهندس علی هاشمی، ادامه داد: بخش دیگری از تعمیرات اساسی این ناحیه شامل ایمن سازی، تعمیر و یا تعویض خطوط لوله جریانی بوده است.

وی تعمیرات خطوط لوله جریانی را شامل ایمن سازی و تعمیرات خط لوله ۸ اینچ جریانی چاه شماره ۱۵ نار به طول ۱۰۵ متر و خط لوله جریانی چاه شماره ۲۵ نار به طول ۲۴۵ متر شامل خاکبرداری، پوشش برداری، سندبلاست و تعویض پوشش، عنوان کرد و گفت: همچنین ۶۱ متر از خط لوله جریانی چاه شماره ۲۵ نیز تعویض شده است.

هاشمی، از دیگر کارهای انجام شده را نصب پاور توربین و ژنراتور گاز توربین ردیف سوم ایستگاه تقویت فشار گاز نار عنوان کرد.

وی، در پایان اظهار داشت: به منظور اطمینان از آمادگی تامین سوخت در فصل سرما، تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز نار نیز در برنامه قرار دارد.

منطقه عملیاتی نار و کنگان یکی از مناطق عملیاتی پنجگانه شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در حوزه جغرافیایی شهرستان جم و کنگان در استان بوشهر قرار دارد و خوراک مورد نیاز پالایشگاه فجر جم را تامین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.