سرعت عملیات اجرای پروژه های آبرسانی تسریع می یابد

مدیر عامل شرکت آبفا فارس به سفر به شهرستان مرودشت، از پروژه های آبرسانی به روستاهای کامفیروز شمالی به صورت میدانی بازدید کرد و ضمن اطلاع از آخرین اقدامات انجام شده، بر تسریع در عملیات اجرای این پروژه ها تأکید کرد.

 

علی جان صادق پور به دنبال بازدید های دوره ای خود از شهرستان های استان، در سفر به روستاهای بخش کامفیروز شمالی از نزدیک در جریان فرایند اجرا و میزان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

 

مدیر عامل آبفا فارس در این سفر از عملیات تکمیل چاه آبرسانی مجموعه الله مرادخانی بازدید کرد و بر تسریع در عملیات تکمیل این پروژه سبه منظور تأمین آب شرب مشترکین شهر خانیمن و روستاهای الله مراد خانی، ده دامچه و حاجی آباد تأکید کرد.

 

وی در ادامه از تأسیسات آبرسانی مجموعه گرمه شامل روستاهای سربست، چم ریز، گرمه و … نیز دیدن کرد و در جریان روند آبرسانی به مشترکین این مجموعه قرار گرفت.

 

رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا استان فارس در ادامه ی سفر خود به بخش کامفیروز شمالی در جلسه ای با اعضای شوراها و دهیاران روستاهای این بخش، ضمن بررسی وضعیت مطالبات مردم و مسئولین محلی، خواستار همکاری مضاعف شوراها به منظور آگاهی بخشی عمومی در خصوص مصرف بهینه ی آب و همچنین کمک به شناسایی انشعابات و برداشت های غیر مجاز آب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.