مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی معرفی شد

خبرپارسی – مراسم معارفه مهندس مصطفی پالیزیان مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با حضور مدیرعامل، اعضا هیات مدیره، مدیران، رؤسای ادارات ستادی و مناطق عملیاتی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی،دکتر سید ابوالحسن محمدی مدیرعامل این شرکت در این مراسم که صبح امروز(چهارشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه) برگزار شد به نقش مدیریت عملیات در چرخه تولید اشاره کرد و گفت: اصل فعالیت های ما در مناطق عملیاتی حول محور مدیر عملیات می چرخد و یکی از پست های کلیدی این شرکت است.

دکتر محمدی، ضمن تشکر از مهندس نورعلی مفتح رئیس هماهنگی تولید این شرکت که طی هشت ماه گذشته با حفظ سمت مسئولیت راهبری مدیریت عملیات را نیز بر عهده داشت، گفت: با راهبری درست فعالیت ها در سال گذشته برنامه های تولیدی و تعمیرات اساسی این شرکت تحقق یافته است؛ بنابراین از تلاش کلیه کارکنان به ویژه در مناطق عملیاتی تقدیر می کنم.

وی، داشتن تعهد ، دانش، مهارت ، انگیزه و تجربه کار عملی در مناطق عملیاتی را  از دیگر شاخص های فردی  مدیر عملیات دانست.

محمدی در پایان، تعامل سازنده با مدیران و رؤسا، تحقق تولید تکلیفی و انجام به موقع تعمیرات اساسی و اضطراری، توجه به مدیریت علمی و استفاده از داشبورد مدیریتی، پیاده سازی سیستم های استاندارد مدیریتی، افزایش بهره‌وری و توجه به سرمایه های انسانی ، پیاده سازی رویکرد نتیجه محوری در کارها، پیاده سازی سامانه گاما و با هدف تجزیه تحلیل میزان کارکرد افراد در محیط کار، شایسته سالاری، یکپارچه سازی آموزش، برنامه ریزی مدون جهت انجام به موقع تعمیرات اساسی و تامین کالا های مورد نیاز با رعایت استاندارهای لازم ، ساماندهی خدمات پشتیبانی و… را از جمله انتظارات خود از مدیر عملیات عنوان کرد.

در ادامه این جلسه، مهندس نورعلی مفتح جانشین مدیر عملیات، تحقق برنامه های تولید زاگرس جنوبی را در سال گذشته نتیجه عملکرد تیمی عنوان کرد و گفت: سال قبل به دلیل شرایط بحرانی کرونا به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن حذف پیمانکاران سرمایه ای، تعمیرات اساسی سه منطقه همزمان شده بود اما با پشتکار کارکنان، کارها به خوبی پیش رفت و در برخی مناطق تعمیرات زودتر از موعد به پایان رسید.

وی با اشاره به تحقق تولید به ویژه در فصل سرما از همکاری کلیه مدیریت ها و ادارات ستادی وعملیاتی تقدیر و تشکر کرد.

همچنین مدیرعملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز این مدیریت را یکی از پر مشغله ترین مدیریت ها در سطح شرکت های بهره‌بردار معرفی کرد و گفت: برای دستیابی به اهداف علاوه بر برنامه ریزی جهت انجام تعمیرات اساسی، اضطراری و کارهای پیش بینی شده، باید تعامل سازنده با سایر مدیریت ها و ادارات در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی برقرار کرد.

مهندس مصطفی پالیزیان، مناطق عملیاتی را ستون های اصلی تشکیل دهنده مدیریت عملیات معرفی کرد و گفت: بدون همکاری و حمایت کارکنان در مناطق عملیاتی، فعالیت ها به شکل مطلوب انجام نمی شود.

مهندس مصطفی پالیزیان فارغ التحصیل رشته مهندسی نفت از دانشکده نفت اهواز است و از سال ۱۳۷۱ در سمت های مهندس بهره بردار ۲ ، مهندس بهره بردار ۱ ، مهندس ارشد ۱ و سرپرست پروژه های بهره برداری در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مشغول فعالیت بوده است. وی از سال ۱۳۸۲ تاکنون در سمت های رئیس برنامه ریزی تعمیرات ، رئیس هماهنگی تولید ، رئیس منطقه نار و کنگان و رئیس منطقه آغار و دالان در شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی مشغول فعالیت بوده است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از شرکت های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.