محصولی دانش بنیان که نه هک می‌شود و نه امکان سرقت دارد

مدیرعامل شرکت بین المللی آرکا صنعت گورکانی با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه الکترونیک، هوش مصنوعی و سیستم امنیتی بیان کرد: این شرکت با تولید محصول دانش بنیان در پارک علم و فناوری فعالیت دارد.

ابوذر گورکانی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت کار اصلی شرکت است که در خودرو، املاک، فروشگاه های  تجاری، پهباد و…. قابل استفاده است، تصریح کرد: عمده تمرکز به دلیل فراوانی بر روی امنیت خودرو است و با این سیستم امنیتی تولید داخل می توان خودرو را در حالت روشن و خاموش ضد سرقت کرد.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از این سیستم حتی در نوین ترین روش سرقت در دنیا دستگاه قابل هک شدن و سرقت نیست و همچنین قابلیت ردیابی و کنترل از راه دور را دارد.

گورکانی با اشاره به اینکه تاریخچه حرکت خودرو در ۲۰ ساعت گرفته می شود و تمام قطعات برقی خودرو از طریق نرم افزار و گجت هوشمند قابل کنترل است، عنوان کرد: روش کار دستگاه به نحوی است که اگر خودرو به روش های تعریف شده روشن و بار نشود حالت ضد سرقت فعال می شود.

این جوان کارآفرین یادآور شد: سیستم ضد سرقت در حالت خاموش به نحوی است که اگر بجز روش تعریف شده دستگاه روشن شود ابتدا آژیر و بوق فابریک  خودرو به صدا در می آید و همچنین  پیامک به راننده خودرو ارسال و فیلم سارق گرفته می شود.

گورکانی افزود: همچنین سیستم پردازش‌گر دستگاه در  ۱۰ ثانیه چهره سارق را پردازش و ۱۰ قطعه عکس گرفته می شود و برای راننده ارسال می شود.
وی گفت: در ادامه دستگاه با نزدیکترین ایستگاه پلیس  تماس می گیرد  و رنگ و مشخصات ماشین و موقعیت خودرو را اعلام می کند.

او همچنین به حالت روشن خودرو و سرقت آن اشاره و بیان کرد: در حالت روشن بودن خودرو به محض باز شدن درب خودرو بجز روش های تعریف شده و تغییر هوای خودرو دستگاه خودرو را خاموش می کند و در حالت خاموش اگر حتی با چرثقیل جابجا شود اگر خودرو اتوماتیک  باشد ۴ چرخ قفل می شود و برای دیگر خودرو ها با موقعیت دقیق و پردازش شخص برای راننده ارسال می شود.

گورکانی با اشاره به اینکه این محصول تجاری سازی شده است و زودتر از موعد پیش بینی شده به دلیل کیفیت و قیمت خوب وارد بازار شده است، خاطرنشان کرد: همچنین یکسال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش دارد.

به گفته وی، پردازنده دستگاه جدید و مطابق آخرین سیستم است و با کیفیت و قیمت خوب می توانیم به راحتی محصول را بفروشیم.

گورکانی در پایان با اشاره به حمایت های صورت گرفته برای فعالیت این شرکت دانش بنیان گفت: با تلاش های دکتر علیرضا ظهیرامامی؛ رئیس کانون کارآفرینی استان فارس و مهندس یحیی طاهری مشاور کانون کارآفرینی استان و مدیر عامل شرکت کارآفرینان و ایده پردازان پرتو دانش که به عنوان همراه و حامی کارآفرینان و شرکت دانش بنیان بودند، توانستیم در بحث تولید و تجاری سازی محصول سریع‌تر پیش برویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.