طرح‌های توسعه‌ای و تولید محصولات دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین تاکید کرد که برای رشد تولید و مهار تورم باید طرح‌های توسعه‌ای و تولید محصولات دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.

امیرحسین نادری چهارشنبه ۲۲ شهریور در بازدید از خطوط تولید شرکت لعابیران شیراز در خصوص حمایت هلدینگ صدرتامین از این صنعت، گفت: ما برای این مجموعه پشتیبانی لازم برای افزایش سرمایه و توسعه محصولات جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم و لعابیران برای حفط تداوم پیشرفت خود باید متعهد به تولید محصولات جدید با دانش روز و ارزش افزوده بیشتر باشد.

او با بیان اینکه هلدینگ صدرتامین شرکت را تا رساندن محصولات جدید به مرحله صنعتی و تولید انبوه پشتیبانی خواهد کرد، افزود: لعابیران حرکت خود را برای تکنولوژی روز تنظیم و حفظ کند تا بتواند کماکان در بازار نقش محوری را در حوزه محصولات لعاب داشته باشد.

مدیرعامل شرکت لعابیران نیز ضمن معرفی همه بخش‌ها به تشریح عملکرد این شرکت طی یک سال اخیر پرداخت و از چگونگی تحقق طرح تولید پیگمنت برای تولید جوهر دیجیتال و کسب رتبه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان نهاد ریاست جمهوری سخن گفت.

نادر رضایی منش، خاطرنشان کرد: امسال شرکت لعابیران در راستای تحقق بودجه عملکرد مناسبی داشته به طوری که طی ۵ ماه ابتدایی سال موفق به ثبت رکورد تولید و فروش ۶ ساله اخیر خود شده است.

رضایی‌منش عنوان کرد: همچنین استمرار تولید و فروش محصولات ویژه از جمله شوگر های مات و براق و انواع گرانیلیا،افزایش سهم بازار داخلی ،بهینه سازی مصرف انرژی از مهمترین دستاوردهای این مجموعه بوده است.

به گزارش خبرپارسی، شرکت لعابیران که سال ۱۳۶۰ در شیراز تاسیس شد، بزرگ‌ترین تولید کننده و اولین صادر کننده لعاب کشور است که با نماد شلعاب در بورس اوراق بهادار فعالیت دارد.

ظرفیت عملی سالانه این صنعت ۲۵ هزار تن است و توانایی تولید انواع فریت، لعاب، انگوب،پودر چاپ، رنگ متالیک، لوستر، وتروزا، شوگر، لعاب‌های پولیشی و گرانیلیای پولیشی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.