سیمان سفید نی ریز و افزایش ۴۷ درصدی سود خالص

خبرپارسی – شرکت سیمان سفید نی ریز موفق شد در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد در شاخص سود خالص رشد داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، داود اکبری شهرستانی با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: متاسفانه سال های گذشته فشار زیادی بر بخش تولید وارد شد که عمده آن ها ناشی از شیوع کرونا و تحریم های ظالمانه بود. با این حال شرکت های شستا و سیتا با برنامه ریزی های مالی و فنی توانستند، علاوه بر حفظ روند تولید به بهبود ساختار مالی و فنی شرکت ها نیز بپردازند.

اکبری شهرستانی افزود: شرکت سیمان سفید نی ریز بر اساس برنامه ریزی های موجود موفق شد به سود خالص ۶ میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد که این رقم حاکی از رشد ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیرعامل شرکت سیمان سفید نی ریز با بیان این که خوشخبختانه هلدینگ بر مباحث فنی نظارت مناسبی دارد، گفت: اقدامات مهمی در حوزه فنی در دستور کار قرار دارد و به زودی برخی از آن ها انجام خواهد شد. هلدینگ در این زمینه با برنامه ریزی های متعدد تلاش می کند عملکرد فنی کارخانه های سیمان را نیز بهبود دهد.

اکبری شهرستانی با اشاره به این که بورس کالا یکی از بهترین سیاست هایی بود که از اواخر خرداد ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت، گفت: از مهمترین دستاوردهایی سه ماهه گذشته برای کل صنعت سیمان از جمله شرکت می توان به عرضه کل محصولات سیمان شرکت در بورس کالا نام برد. خوشبختانه به عرضه سیمان در بورس کالا، شفافیت قابل توجهی بر معاملات سیمانی حاکم است و مردم نیز می توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تامین کنند. علاوه بر این با ورود سیمان به بورس کالا علاوه بر جلوگیری از سود غیرمتعارف دلالان، نظام قیمت گذاری نیز بر اصل عرضه و تقاضا بازگشته و قیمت دستوری که در تضاد با منافع سهامداران است، حذف شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.