رشد ۱۲۶ درصدی طرح بهارستان در فارس

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق فارس از پیشرفت ۱۲۶ درصدی اجرای پروژه‌های طرح بهارستان در استان فارس نسبت به سال گذشته خبرداد.

محمدعلی عزیزی دوشنبه ۷ آذر به خبرنگاران گفت: طرح بهارستان در ۳۵۰ روستای فارس اجرایی شده و از پیشرفت ۳۷ درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه طرح بهارستان برای اصلاح، توسعه و احداث شبکه‌های برق مناطق روستایی از سال گذشته درکشور اجرایی شده است، گفت: طی این طرح باید طی یک برنامه پنجساله شبکه توزیع برق روستاها به طور کامل اصلاح و بهسازی شود.

عزیزی یادآورشد: از ابتدای سال گذشته تاکنون تعداد ساکنان ۸۰۰ روستا در فارس با اعتبار ۱۵۶۰ میلیارد ریال از این طرح بهره‌مند شدند و قرار است تا پایان امسال ۱۶ پروژه برق‌رسانی، ۵۳۹ پروژه توسعه و ۳۵۰۰ پروژه جابه جایی پایه‌های شبکه برق روستایی نیز در همین رابطه اجرا شود.

این مقام مسئول هدف از اجرای این طرح را بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه توزیع برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب، اعلام و اضافه کرد: قرار است امسال شبکه برق ۳۵۰ روستا در فارس با اعتباری بالغ‌ بر۸۷۰ میلیارد ریال اصلاح و بهسازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.