ثبت تاریخ شفاهی ورزش شیراز آغاز می‌شود

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری شیراز، با اشاره به آغاز ثبت تاریخ شفاهی ورزش این کلانشهر، اضافه کرد: تلاش شده تا ورزش جز سبد خانوار به حساب آید.

محمدجواد کشاورز یکشنبه یکم خردادماه در یک کنفرانس خبری بیان کرد: هم‌اینک۱۳ سالن سرپوشیده و ۴ سالن مربوط به رشته‌های رزمی در شیراز وجود دارد.

او افزود: ۲۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی و ۲۲۴ مربی طرف قرارداد شهرداری هستند و مهم‌ترین رویکرد شهرداری همگانی کردن ورزش است.

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری شیراز با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت ما در امسال استعدادیابی و حمایت از تیم‌های پایه و ورزش همگانی است، عنوان کرد: بیش از ۴۰ مکان از سوی شهرداری در اختیار تحصیل‌کردگان حوزه ورزش قرار گرفته است.

کشاورز با بیان اینکه در ۷ ماه گذشته ۱۱ رویداد ملی و بین‌المللی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری از این حوزه حمایت کرده مربیان ما برای میزبانی رویدادها جسورتر شدند و می‌تواند نقش مهمی در گردشگری ورزشی ایفا کند.

او با بیان اینکه ایستگاه‌های صبحگاهی با اولویت محلات تا پایان شهریورماه به ۴۶ ایستگاه می‌رسد، گفت: در حال حاضر  نیز یک ایستگاه عصرگاهی داریم‌ که به ۵ ایستگاه می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری شیراز، از احیای رویداد گل فنی در جهت  استعدادیابی خبر داد و افزود: ثبت تاریخ شفاهی ورزش شیراز نیز آغاز می‌شود و تلاش شده تا ورزش جز سبد خانوار به حساب آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.