تمدید مهلت پذیرش دانشجو‌ در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر شیراز

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز، از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته در این مرکز تا ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ خبر داد.

آیلین صادقی سروستانی جمعه ۱۰ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر گفت: این مرکز از  سال ۱۳۸۲  شروع به کار کرد که تاکنون بیش از ۱۰ هزار دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در دو حوزه مدیریت خدمات اجتماعی و صنعت از آن فارغ التحصیل شده‌اند.

او با بیان اینکه در ۱۵ رشتخ کاردانی و ۹ رشته کارشناسی ناپیوسته، پذیرش خواهیم داشت، افزود: در حال حاضر برای مهرماه ۱۴۰۱ از ۱ تیرماه پذیرش کارشناسی ناپیوسته شروع شده و تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد.

صادقی در عین حال از ایجاد رشته‌های جدید کاردانی در این مرکز آموزشی برای اولین بار خبر داد و گفت: در مقطع کاردانی، رشته صنایع چوب و تولید مبلمان ایجاد شده و با توجه به اینکه ۵هنرستان در فارس در رشته چوب فعالیت می کنند، موقعیت مناسبی است.

او همچنین عنوان کرد: از دیگر رشته‌های جدید کاردانی، پیرایش مردانه و کاردانی حرفه‌ای تکنیک‌های فروش است که این مرکز آن را تدوین کرده است ضمن اینکه برای اولین بار کاردانی حرفه‌ای بازرگانی و مشاورین املاک را هم اجرا خواهیم کردیم.

صادقی در ادامه به مزیت‌های مرکزآموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز نیز اشاره کرد و گفت: پذیرش دانشجو بدون کنکور در هر ترم، اعطای معافیت تحصیلی، تشکیل کلاس‌ها در بعد از ظهر، وجود کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز، تخفیف شهریه تا ۷۰ درصد ویژه اعضای خانه کارگر، انتخاب رشته بدون توجه به مدرک قبلی، قرار داد با سازمان‌ها ازجمله بنیاد شهید از جمله مزیت‌های این مرکز آموزشی است.

او خاطرنشان کرد: پذیرش از اتباع خارجی که دارای اقامت قانونی هستند نیز انجام می‌شود.

صادقی ضمن اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی حرفه‌ای و کاردانی فنی در این مرکز از نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۱ گفت: برای کسب اطلاعات بیشتر متقاضیان تحصیل در این مرکز آموزشی می‌توانند با شماره ۹۱۷۷۳۲۰۴۶و۰۷۱۳۷۲۱۰۲۱۸ تماس بگیرند یا برای ثبت ثام حضوری  به مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر به آدرس بلوار فرصت شیرازی-بولوار پروین اعتصامی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.