تعیین تکلیف دو پروژه بیمارستانی روی زمین مانده در فارس

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های فارس از تعیین تکلیف دو پروژه بیمارستانی روی زمین مانده متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

سید علی سیدنصیری در یک نشست خبری با اشاره به ۴۲ اقدام موثر انجام شده طی ۱۴ ماه گذشته در سازمان متبوع، اظهار داشت: فارس در رویداد ملی مدیریت بحران با رویکرد ایران قوی، در ردیف ۸ مدل سرمایه‌گذاری تعریف شده رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه این سازمان در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی، خدماتی و مولد سازی میان دستگاهی فعالیت‌های مطلوبی را دنبال می‌کند، افزود: در همین راستا سازمان همیاری شهرداری‌های فارس دو پروژه بیمارستانی متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران را به منظور تکمیل و بهره‌برداری در اختیار گرفته است.

به گفته مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های فارس، این دو پروژه ۱۵ سال روی زمین مانده بود اما طی ۹ گذشته به پیشرفت فیزیکی ۸۰ و ۹۵ درصدی رسیده است.

سید نصیری همچنین تاکید کرد: این سازمان در تمام پروژه‌های عمرانی در دست ساخت یا در دست انتخاب پیمانکار، رداخت‌های مالی را انجام داده و اجازه نداده پروژه‌های نیمه تمام حتی برای یک روز متوقف بماند.

وی به تمرکز این سازمان بر روی کدهای درآمدزایی پایدار اشاره کرد و گفت: در ۳۵ کد درآمدی این سازمان شاهد افرایش ۳۵۰ درصدی درآمدها هستیم و در بسیاری از کدهای درآمدی، تراز مالی رو به مثبت شدن گذشته است.

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های فارس با بیان اینکه مجموعه شهربازی لونا پارک ۴ سال تعطیل شده بود اما با پیگیری‌های انجام شده و با اخذ استانداردهای لازم راه‌اندازی شد، عنوان کرد: در کنار تمام اقدامات سرمایه گذاری-عمرانی همواره بسته‌های فرهنگی به عنوان پیوست در دستور کار بوده و از تمام ظرفیت‌ها بیشترین استفاده شده است.

سید نصیری با تصریح بر این نکته که این سازمان آماده ارائه پلتفرم مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل درون شهری به شهرداری‌های استان است، خاطرنشان کرد: این پلتفرم مربوط به یکی از خروجی‌های رویداد ملی گردشگری است که با حضور نخبگان کشور به شیوه استارتاپی برگزار شد.

وی همچنین از خرید ۸۴ خودرو نیسان برای شهرداری‌های استان با رویکرد خدمات رسانی خبر داد و گفت: علی‌رغم آنکه بخش‌های متخلفی از نظام بانکی و اقتصادی کشور در شرایط تحریمی به سر می‌برند اما شهرداری‌ها و بانک شهر مشمول این تحریم نیست و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های فارس با بیان اینکه این سازمان به دنبال تجمیع امکانات خرد، متوسط و کلان شهرداری‌های استان است. قرارداد خرید ۵ هزار خودرو برقی با یکی از شرکت‌های استانی تولید کننده اخذ شده که به زوی مراسم رونمایی انجام خواهد شد.

سید نصیری با بیان اینکه سازمان به دنبال ایجاد فضای روستا باغ به وسعت ۲۰۰ هکتار در اطراف بیضاء است، گفت: این روستا باغ معطوف به توسعه کشت گیاهان دارویی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.