اهدای ۱۰۴۲ میلیارد تومان کمک مالی از سوی خیران تامین سلامت فارس

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از اهدای ۱۰۴۲ میلیارد تومان کمک مالی از سوی خیران تامین سلامت فارس در ۴ ساله اخیر در حوزه سلامت استان خبر داد.

علی اکبر رامجردی ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری هجدهمین اجلاس سالانه مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس پس از چهار سال وقفه به دلیل بیماری کرونا به همراه تقدیر از ۱۰۹ خیر برگزیده در روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه امسال در محل سالن جهاد دانشگاهی مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز خبر داد و اظهار داشت: اجلاسیه امسال با حضور استان‌های همجوار و مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

وی با تصریح بر اینکه در مدت ۴ سال گذشته بیش از یک هزار و ۴۲ میلیارد تومان از سوی خیران به افراد نیازمند در حوزه سلامت استان توزیع شده است، گفت: مهم‌ترین رویکرد مجمع خیرین تامین سلامت کمک‌های رونده در بخش‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه تمام است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه تمام در استان و تعداد ۲۰۰ پروژه مربوط به حوزه سلامت شهرستان شیراز با اولویت مناطق محروم شامل احداث بیمارستان، مراکز درمانی و کاهش هزینه درمانی بیماران از جمله عملکرد مجمع خیرین امین سلامت طی یکسال گذشته است.

وی تصریح کرد: تغذیه رایگان به دانش آموزان، مادران باردار و نیز تامین شیر و تجهیز ناوگان خودرویی از دیگر خدمات این مجمع است.

رامجردی بیان کرد: از تعداد شرکت کنندگان در این اجلاسیه ۵۹ نفر از شیراز، ۵۷ نفر از شهرستان‌ها، ۲۳ نفر بانوان، ۸۶ نفر آقایان و نیز مسن‌ترین خیران شرکت کننده عذرا توکلی با ۹۱ سال سن بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.