اقدامات قابل برون سپاری، به مردم واگذار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران صدرا، نخستین همایش مردمی سازی دولت در شهر صدرا با حضور جمعی از مسولان تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، فعالان اجتماعی و فرهنگی و مطالبه گران و جمعی از مسولان شهر صدرا برگزار شد.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا درباره اهداف برگزاری این همایش به خبرنگاران گفت: رویکرد و امر مردمی سازی، یک شعار نیست بلکه خواست حضرت امام(ره) بود که بعد از آن رهبر معظم انقلاب نیز بارها و در سالیان مختلف امر مردمی سازی را درخواست کردند و در این دولت در حال اجراست.

مهندس پوربهی افزود: در دولت سیزدهم مردمی سازی برای مشارکت و نظارت مردم در کارها در دستور کار قرار گرفت و مردم خودشان در همه امور مشارکت دارند.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا تصریح کرد: مردمی بودن و ماندگاری افرادی همچون شهید رجایی به این دلیل است که مردمی بودند و در راستای فرمایش امام خمینی (ره) و مردمی سازی امور حرکت کردند.

او ادامه داد: کارهایی که قابل واسپاری به مردم است باید جمع بندی شده و به مردم واگذار شود چرا که مسائل زیاد پیچیده نیست بلکه نیاز به همت دارد و گروه های مردم نهاد و مطالبه گران می توانند بسیاری از مشکلات را مرتفع کنند.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا اضافه کرد: مردمی سازی نیازمند شجاعت و همت مدیران دولتی است و می توان در همین شهر صدرا مشاهده کرد که بسیاری از مشکلات با اراده همین مردم و مطالبه گران حل شده است.

او بیان کرد: در این همایش نمایندگان تشکل های مردمی، جهادی و مطالبه گران مطالبات به حق خود را بیان کردند و تصمیم گرفته شد تا جایی که امکان دارد از ظرفیت نخبگان این شهر در اجرا، نظارت و تصمیم گیری استفاده شود.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا گفت: مطالبات در حوزه های زیرساختی، روبنایی، فرهنگی، ورزشی و سایر حوزه ها بود و خوشبختانه اکثر مطالبات در این جلسه پاسخ داده شد.

او با بیان این که تسهیل گری حل مسائل اصلی ترین هدف مردمی سازی است، ادامه داد: این گونه نشست ها و همایش ها هر سه ماه یکبار با حضور تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و فعالان اجتماعی شهر صدرا برگزار خواهد شد.

مهندس پوربهی بیان کرد: از همه کسانی که می توانند به حل مسائل و مشکلات شهر صدرا کمک کنند دعوت می کنم ایده ها و طرح های خود را ارائه دهند و انتظار داریم صاحبان ایده و نخبگان به کمک و همیاری ما بیایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.