اصلاح و توسعه قریب به ۳۰۰۰۰ متر خط انتقال و شبکه توزیع آب در شهرستان نیریز فارس

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از اصلاح و توسعه قریب به۳۰۰۰۰ مترخط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در شهرها و روستاهای شهرستان نی ریز، طی ۹ ماه گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری اقدامات زیر بنایی قابل توجهی در حوزه تأمین آب شرب مردم این شهرستان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، علی جان صادق پور با تأکید بر آثار خشکسالی های ناشی از عدم بارش کافی باران و تنش آبی مضاعف طی سال های اخیر اظهار داشت: در بیشتر شهرها و روستاهای استان، با اصلاح شبکه های آبرسانی، کاهش حداکثری هدر رفت آب در شبکه های آبرسانی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: در شهرستان نی ریز با بهره گیری از برنامه زمانبندی و تلاش مضاعف، شبکه های فرسوده شهر ها و روستاهای تابعه شناسایی شد و در پرتو تلاش همکاران مرتب، طی ۹ ماه گذشته، در حدود ۳۰۰۰۰ متر از شبکه آبرسانی و خطوط انتقال مناطق اولویت دار اصلاح و بازسازی گردید.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس اضافه نمود: در همین بازه زمانی، علاوه بر فعالیت های فنی و مهندسی گسترده در جهت نگهداری و استحکام بخشی تأسیسات آبرسانی موجود در این شهرستان ، اقدام به اصلاح و توسعه ۲۵۰۰ متر خط انتقال و همچنین اصلاح و توسعه ی قریب به ۲۷۵۰۰ متر شبکه ی توزیع آب شرب درشهرهای نی ریز، مشکان و قطرویه و روستاهای تابعه شده است.

صادق پور نتیجه ی توسعه ی تأسیسات و همچنین افزایش دامنه ی خدمات آبرسانی در این شهرستان، موجب تحت پوشش قرار گرفتن قریب به ۳۰۰ مشترک جدید آب در این مدت عنوان نمود و گفت: این آمار شامل ۲۰۰ مشترک جدید آب شرب شهری و ۱۰۰مشترک جدید روستایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.