از ۶۲ واحدصنعتی و معدنی برتر فارس تقدیر می‌شود

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد که از ۶۲ واحدصنعتی و معدنی برتر استان تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبر پارسی، ارزیابی واحدهای تولیدی بر اساس میزان اشتغال ایجاد شده، کیفیت کالای تولیدی، میزان صادرات آنها، میزان تولید و برند سازی که توسط آنها انجام شده انجام شده و به واحدهای منتخب بر اساس میزان موفقیت آنها تندیس طلایی و نقره‌ای اعطا خواهد شد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت فارس ضمن بیان این مطالب اظهار داشت :این ۶۲ واحد تولیدی برتر از میان ۳۰۰ واحد تولیدی که اطلاعات و فعالیت‌های خود را به خانه صمت استان ارسال کرده‌اند، ارزیابی و انتخاب شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه واحدهایی کهبا بحران تورم و اشتغال و نیز با مشکل افزایش نیرو روبه‌رو هستند، افزود: هرساله تفاوت زیادی بین شرکت‌هایی که جذب نیرو یا ریزش نیرو داشتند قائل نبوده و در این راستا در سال جاری در این همایش تندیس‌ها تبدیل به طلایی نقره‌ای کرده‌ایم.

شرفی اضافه کرد: در روز صنعت معدن جدای از تقدیر از واحدهای ،ممتاز،طلایی و نقره‌ای از تعدادی از پیشکسوتانی که در مسئولیت اجتماعی و اقتصادی، خیراندیشان و همیاران صنعت که مثمر ثمر بوده‌اند تقدیر می‌شود.

رئیس خانه صمت فارس تصریح کرد: بخش خصوصی اگر زمینه هموار و پر از سنگلاخ و پیچ ‌وخم نداشته باشد و نیز موانعی از سوی حاکمیت برداشته شود عاشق تلاش و درآمد و سود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.