اجرایی شدن مصوبات سفر مدیرعامل آبفا به فارس

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از اجرایی شدن مصوبات سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور به این استان خبر داد.

دکتر علی جان صادق پور با اعلام این خبر ، اظهار کرد: با یاری خداوند اقدامات گسترده ای در حوزه آبرسانی شهری و روستایی در جای جای استان فارس صورت گرفته یا در حال انجام است که امیدواریم با به ثمر نشستن تمام این اقدامات، شرایط پایداری را در حوزه آبرسانی به مردم فارس شاهد باشیم.

او با اشاره به سفر خردادماه مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور به استان فارس و شهرستان داراب، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته، اکثریت مصوبات این سفر به اجرا درآمده است که بحمدالله تحقق این مصوبات امیدهای تازه ای را در دل مردم این مناطق رویانده است.

صادق‌پور افزود: در همین راستا به منظور بهبود آبرسانی به ۱۱۰۰ خانوار از مردم شهر رستاق، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در دستور کار قرار گرفت که ۲۰۰ متر از مجوز حفر ۳۵۰ متری این چاه اجرا شده و عملیات تکمیل پروژه به سرعت در حال انجام است. همچنین عملیات اجرایی حفر یک حلقه چاه آب شرب ۳۰۰ متری در جنت شهر نیز آغاز شده است که امید می رود به زودی این پروژه نیز به ثمر بنشیند و مردم شایسته این شهر از مزایای آبرسانی آن منتفع شوند.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه به یکی دیگر از مصوبات سفر مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور به شهرستان داراب اشاره و بیان کرد: آبرسانی به مجموعه ۷.۵ هکتاری شهرک آیت الله نسابه، شامل؛ اجرای خط انتقال و شبکه ی توزیع آب شرب به طول ۴ کیلومتر با لوله های پلی اتیلن در اقطار ۹۰ الی ۱۶۰ میلیمتر نیز در حال انجام است که با پایان یافتن عملیات اجرا و بهره برداری از این پروژه، بخش زیادی از دغدغه های ما در تأمین آب شرب مردم این شهرک برطرف خواهد شد.

وی در همین خصوص خواستار تداوم همکاری مسئولین این شهرستان در مسیر اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهری و روستایی در شهرستان داراب شد و گفت: پروژه های دیگری نیز در حوزه تأمین آب شرب مردم شهرستان داراب در حال انجام است که از اهم آن می توان به پروژه آبرسانی به مجموعه روستایی دوبان از سد رودبار به طول ۲۰۰۰ متر و پروژه ی آبرسانی به مجموعه ی روستایی قلعه ی بیابان و شهرک شهدای عشایر اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.