ائتلافم، ائتلاف مردمی است

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با تصریح بر اینکه “ائتلافم، ائتلاف مردمی است”، گفت: معتقدم ائتلاف، آزادی عمل و حق صحیح انتخاب را از مردم می‌گیرد و شهروندان باید به برنامه‌های کاندیداها رای دهند نه به لیستهای سلیقه ای.

دکتر اکبر مسعودی در یک نشست خبری دلیل ورود خود به صحنه انتخابات را شناخت کلی از مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود: از آنجا که سفره مردم مسئله روز جامعه است، با نگاه به حل مشکل معیشتی و اقتصادی وارد صحنه انتخابات شدم.

وی؛ مسائل زیست محیطی و مسکن را از دیگر موضوعاتی برشمرد که موجب ورودش به کارزار انتخابات مجلس شده و ادامه داد: طی سالهای اخیر با افزایش تولید مسکن، تلاش شده تا موضوع مسکن مردم حل شود اما مسکن در حاشیه و مناطق دوردست ساخته شده که نیاز به کار مطالعاتی بیشتر در بخش جانمایی دارد.

این داوطلب انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان که دارای کارشناسی ارشد عمران(گرایش سازه) است، تصریح کرد: نوع ساخت و عدم استفاده از شیوه نوین و به روز در ساخت مسکن از دیگر مواردی است که امروز با آن مواجه هستیم.

مسعودی تاکید کرد: باید با ساخت مسکن، زمینه آرامش مردم فراهم شود.

وی همچنین تمرکز بر مسئله کنکور سراسری را از برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود: متاسفانه امروز یک غول از کنکور و یک سونامی روحی با کنکور در جامعه ایجاد شده است؛ غولی که زمینه واسطه‌گری برای افراد سودجو ایجاد کرده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، برقراری آموزش عادلانه در آموزش و پرورش را، راهبرد اساسی در ساماندهی کنکور برشمرد.

مسعودی به موضوع خشکسالی و کمبود منابع آبی طی سالهای اخیر نیز اشاره کرد و گفت: باید از تیم‌های متخصص و برنامه‌ریز و همچنین چهره‌های برجسته دانشگاهی برای حل این معضل استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اگرچه ایران سرشار از معادن نفتی و گازی است ولی نتوانسته‌ایم به جایگزین نفت فکر کنیم، درحالی‌که تصمیم‌سازی‌های زیادی شده اما در عمل جای کار زیادی وجود دارد.

این داوطلب نمایندگی مجلس که با شعار “مثل هر ایرانی؛ خسته از شعار، تشنه عمل” در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده، خود را از اقوام محترم ایرانی دانست و عنوان کرد: من از جنس همه مردم هستم و معتقدم کار و سازندگی با کمک طوایف و اقوام شدنی است.

مسعودی همچنین مشکل رشد نقدینگی که تاثیر بسیار منفی در تولید دارد ، را از چالش‌های بزرگ امروز کشور معرفی کرد و گفت: چقدر از بانکداری به نفع مردم استفاده شده است؟ به جای کنترل تورم، سود ۳۰ درصدی نیز اعمال می‌شود.

وی که معتقد است نباید جوان بیکار در کشور داشته باشیم، افزود: اگرچه ایران سرشار از معادن و مخازن است اما چون برنامه محوری در دستور کار نبوده، مشکلات بیکاری و معیشتی همچنان تداوم دارد.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان همچنین مهاجرپذیری، معضل کمربندی جنوبی و گسترش شهرک‌های حاشیه آن، عدم گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و باغداری، عدم ساماندهی باغ‌شهری‌ها، وجود صنایع آلاینده، وجود مراکز خاصی که میبایست به خارج از شهر انتقال یابد و از زمین آن در زمینه شهرسازی استفاده گردد ، فاضلاب شرق شیراز، کمبود تصفیه خانه، عدم استفاده از پساب تصفیه خانه،عدم توجه به توسعه حمل و نقل ریلی و…را از مهمترین معضلات شهرستان شیراز عنوان کرد.

مسعودی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر ورود به ائتلاف‌های شناسنامه‌دار در روزهای پایانی انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، گفت: ائتلافم، ائتلاف مردمی است و مستقل ادامه می‌دهم، چرا که معتقدم ائتلاف، آزادی عمل و تأمل را از مردم می‌گیرد ،در صورتیکه شهروندان باید به برنامه‌های کاندیداها رای بدهند نه لیستهای سلیقه ای.

وی در بخش پایانی سخنانش گریزی هم به حوزه ورزش به عنوان یکی از اولویت‌ها زد و گفت: در حوزه ورزش فارس، کوتاهی‌هایی ایجاد شده است علی‌رغم اینکه حرف زیادی برای گفتن داریم.

این داوطلب انتخابات در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تاکید کرد: نیاز به پرورش هادی چوپان‌ها، امید نوروزی‌ها، برادران گرایی‌ها، ساره جوانمردی‌ها و …داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.