گزارش‌هایی که مسئولان می‌دهند افسانه‌ای است/مردم احساس می‌کنند در مقاومت‌ها تنها هستند

عضو خبرگان رهبری در شیراز از یک ماه عبادت و روزه داری شهروندان تقدیر کرد و گفت: درس فطر، درس توجه به فقراست. اگر گفته‌اند نماز عید فطر سیاسی است، هر توصیه آن هم سیاسی است.

 

به گزارش خبر پارسی، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی عضو خبرگان رهبری صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در مسجد حاج عباس شیراز با سفارش مومنان و مسئولان به رعایت تقوا گفت: زندگی بر بسیاری مردم سخت شده است، گزارش‌هایی که مسئولان می‌دهند افسانه‌ای است. اگر غیر از این است و این اتفاقاتی که مسئولان از پیشرفت‌ها گزارش می‌دهند، جایی رخ داده، ما و مردم را هم به آنجا ببرند.

 

رییس مدرسه علمیه خان اظهار کرد: به نظر می‌رسد این گزارش‌ها از تولید ثروت و قدرت شامل هم باندهای مسئولان شده و شامل همه مردم نمی‌شود و مردم احساس می‌کنند نوعی بی‌عدالتی در کشور جاری است که مانع دسترسی آنها به رفاه و امکانات می‌شود.

 

عضو خبرگان رهبری با انتقاد از برخی اظهارات در خصوص توصیه مردم به صبر در برابر مشکلات اقتصادی ادامه داد:  این کثیف‌ترین اتفاق است که عده‌ای از  برخورداران به بی برخورداران بگویند، صبر کنید.

 

آیت الله ملک حسینی اضافه کرد: هر مقاومتی در برابر دشمنان از جمله اسراییل زبون که امروز مردم بی پناه غزه را به خاک و خون کشیده و این منطقه را نابود کرده است و مقاومت در برابر تحریم‌ها، آنگاه مقاومت است که همه باشند. نه اینکه فقط مردم مقاومت کنند و عده‌ای دیگر از حقوق ویژه، رانت ویژه و رفاه ویژه برخوردار شوند.

 

وی با بیان اینکه مردم احساس می‌کنند در مقاومت‌ها تنها هستند و عده‌ای خاص با آنها همراه نیستند، از یک ماه عبادت و روزه داری شهروندان تقدیر کرد و گفت: درس فطر، درس توجه به فقراست. اگر گفته‌اند نماز عید فطر سیاسی است، هر توصیه آن هم سیاسی است.

 

عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: خجالت بکشند کسانی که ثروت‌ها و قدرت‌ها در دستشان است و عده‌ای کنار آنها از فقر و نداری رنج می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.