آغاز پروازهای شیراز به نجف از دهه مبارک فجر

استاندار فارس گفت: زائرین عتبات عالیات استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز راهی نجف اشرف می‌شوند.

دکتر محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۶ بهمن در جلسه هماهنگی پروازهای مستقیم از شیراز به نجف، گفت: با پیگیری‌های انجام شده، مجوز پرواز مستقیم بین فرودگاه‌های شهید آیت‌الله دستغیب شیراز و نجف اشرف صادر شد و اولین پرواز، به مناسبت آغاز دهه پرفروغ فجر روز ۱۲بهمن کار انتقال زوّار محترم را انجام می‌دهد.

ایمانیه خاطرنشان کرد: هر هفته یک پرواز از فرودگاه شیراز به نجف برقرار می‌شود که در صورت استقبال زائرین می‌توان آن را افزایش داد.

استاندار فارس افزود: امیدواریم با استقبال خوب هم استانی ها عزیز این پروازها تداوم داشته باشد و بتوانیم تعداد پروازها را نیز افزایش دهیم.

ایمانیه گفت: برای حفظ سلامتی هموطنان و زائرین محترم، همه مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا، چه در هنگام خروج زائرین از فرودگاه شیراز و چه در هنگام ورود به فرودگاه به طور کامل رعایت می‌شود و زوّار محترم و نیز خدمه کاروان‌ها ملزم به زدن واکسن و رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.