آغاز به کار هتل سورنا در شیراز

با

افتتاح هتل سورنا از سوی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امکان اقامت ۱۶۰ نفر به ظرفیت اقامتی گردشگری شیراز افزوده شد.

مالک این هتل آپارتمان روز سه‌شنبه در آیین افتتاحیه این مرکز اقامتی به خبرنگاران گفت: این هتل با سرمایه‌گذاری خارجی طی ۱۲ سال احداث شده است.

علیرضا کاظمی افزود: برای ساخت این هتل ۲ هزار میلیار ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده و در ۶ طبقه ساخته شده که از امشب پذیرای مهمانان داخلی و خارجی است.

این هتل در ۸۵۰ متر زمین با زیربنای ۶ هزار متر ساخته شده و دارای ۴۰ سوئیت است که در پنج نوع دسته بندی می‌شود.

ساختمان این هتل با سبک معماری شیرازی دوره قاجاریه بنا شده و در آن از هنرهای ایرانی گچ بری، آیینه کاری، نگارگری، نجاری و شیشه گری استفاده شده که همه هنر سرانگشتان هنرمندان شیرازی است.

این مجموعه گردشگری از بخشهای رستوران، مجموعه ورزشی، استخر و بدنسازی، سالن اجتماعات، کافه و ۴۰ واحد اقامتی تشکیل شده است.

با آغاز فعالیت این هتل برای ۴۵ نفر مستقیم و ۴۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است و سرمایه گذار با اینکه بیش از ۵۰ سال مقیم امارات است، با هدف کارآفرینی در کشور اقدام به سرمایه گذاری در شهر گردشگرپذیر شیراز کرد.

علی اصفر شالبافان معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل و مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری و معاون هماهنگی اموز زائرین و گردشگری استانداری فارس گردشگری پس از افتتاح هتل سورنا از بخشهای مختلف هتل سورنا بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.