آغاز به کار نخستین مجتمع تخصصی بیمه‌های زندگی البرز در شیراز

نخستین مجتمع تخصصی بیمه‌های زندگی البرز در شیراز با حضور مدیرعامل بیمه البرز افتتاح شد.
دکتر موسی رضایی، مدیرعامل بیمه البرز در این مراسم با بیان اینکه صنعت بیمه پس از تحریم‌ها شرایط سختی گذراند، گفت: از آنجا که بیمه به عنوان یکی از ضلع‌های حوزه اقتصادی، محسوب می‌شود، در دولت سیزدهم توجه بیشتری به آن شده است.
وی همچنین با بیان اینکه آموزش و توانمندسازی شبکه فروش صنعت بیمه در خرید بیمه نامه موثر بوده است، افزود: فارس چهارمین استان کشور در بحث سرانه تولید حق بیمه است.
رضایی خاطرنشان کرد: فارس به عنوان مهد تمدن ایران، پتانسیل این را دارد که حوزه گردشگری آن جدی گرفته شود و بر همین اساس در حوزه بیمه می‌توان بیمه گردشگری و توریسم را به هم ارتباط داد تا به اقتصاد فارس کمک شود.
وی اظهار کرد: تورم سالانه، پاسخگوی بیمه‌های طولانی مدت نیست و به همین دلیل بیمه نامه‌های کوتاه مدت طراحی شده تا ارزش افزوده آن برای مشتری جذابیت داشته باشد.
به گفته رضایی، بیمه‌های حوادث انفرادی که در البرز طراحی شده به گونه‌ای است که همه احاد جامعه می‌توانند از آن برخوردار شوند.
گلدانی، رئیس بیمه البرز در شیراز نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: صنعت بیمه نقش بسزایی در زندگی افراد جامعه دارد و یکی از شاخص‌های اندازه گیری رفاه کشور محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: هرچه تعدا‌د بیمه نامه‌های افراد افزایش پیدا کند، میزان رفاه، آسایش و آرامش هم بیشتر می‌شود.
گلدانی با بیان اینکه رهبر انقلاب نیز از بیمه به عنوان یک پدیده نو و مطلوب برای کشور یاد کرده‌اند، عنوان کرد: بیمه زندگی در میان رشته‌های بیمه‌ای، نقش مهم‌تری دارد و بیمه البرز هم توجه بیشتری به گسترش این نوع بیمه داشته،. به‌گونه‌ای که رشد قابل توجهی در اجرای طرح شوکا داشته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: پرداخت حق بیمه زندگی در ۹ ماهه اول امسال در فارس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ برابر افزایش داشته و همین امر موجب تاسیس این مجتمع شد.
رئیس پلیس راهور شیراز نیز در این مراسم گفت: نزدیک به ۸۰ درصد ماموریت‌های پلیس راهور این کلانشهر و کشور بدون هیچ وقفه‌ای به جمع آوری تصادفات اختصاص دارد.
سرهنگ کریمی با بیان اینکه در حوزه بیمه‌ها اقدام خوبی از سوی پلیس فراجا در بحث کروکی‌ها انجام شده، افزود: اکنون در بحث ارتباط با بیمه‌ها، صحنه تصادف به صورت آنلاین در اختیار بیمه‌ها قرار داده می‌شود.
رئیس پلیس راهور شیراز تصریح کرد: انجام کروکی طبق روال گذشته موجب تحمیل یکسری خسارت‌ به بیمه‌ها می‌شد و دلالان در بین راه سوء استفاده می‌کردند و در واقع در حوزه تصادفات، کلاهبرداری‌هایی انجام و شرکت‌های بیمه متضرر می‌شدند.
کریمی ادامه داد: با مخارج سنگین در بحث خودرو و ارتقای سطح فرهنگی، مردم به این فکر رسیدند که هیچ کس بدون بیمه سوار خودرو نشود، چرا که نداشتن بیمه موجب تحمل ضررهای فراوان می‌شود.
وی وجود بیمه را مایه آرامش در زندگی افراد ذکر و تاکید کرد: نقش بیمه در ابعاد مختلف زندگی به ویژه حوزه ترافیکی قابل اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.