آزادراه شیراز- اصفهان به ۴۰ سامانه هوشمند حمل و نقل مجهز می شود

نخستین پروژه سیستم‌های هوشمند حمل و نقل به منظور ثبت تخلفات سرعت غیرمجاز رانندگان و پایش تصویری ترافیک در آزادراه شیراز-اصفهان راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، علیرضا راستیار با اعلام این خبر گفت : به منظور ارتقاء سطح ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نصب سامانه های کنترل هوشمند عبور و مرور در آزادراه شیراز-اصفهان را در دستور کار خود دارد که با نصب و راه اندازی این سیستم ها و کنترل سرعت و ترافیک ، ایمنی در ترافیک آزادراه ارتقا پیدا می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود : ۴۰سامانه هوشمند حمل و نقل جاده ای ازجمله ۲۴ دوربین ثبت تخلف جاده ای ، ۱۰ دوربین نظارت تصویری و ۶ سامانه هوشمند تردد شمار از جمله سیستم های هوشمند حمل و نقل است که در آزادراه شیراز- اصفهان احداث و به بهره برداری می رسد.

راستیار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این پروژه در حال طی تشریفات قانونی مناقصه می باشد و پس از فرآیند انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد ، امید داریم تا خرداد ۱۴۰۳ این سامانه ها به بهره برداری برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.