جوابیه اعضای سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دکتر ایمانیه /بر خلقیات احمدی نژادی خود پایداری می ورزید/ به فرمان شما دفتر انجمن تسخیر شد

خبر پارسی – اعضای سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جوابیه ای بالا بلند به رئیس این دانشگاه،خلقیات دکتر ایمانیه را شبیه به احمدی نژاد دانسته اند و با زیر سئوال بردن ادعای او در رابطه با خطوط قرمزی که در گفت و گو با خبر پارسی عنوان داشته بود،نوشته اند: اگر ایشان خطوط قرمزشان حضرت امام (ره) و شهداست چرا خود ایشان سابقه حضور حتی یک روز در جبهه و جنگ ندارند؟ چرا آن روزهایی که حضرت امام(ره) امر به جهاد فرمودند ایشان اطاعت نکردند؟

در ادامه این جوابیه به تسخیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره شده و آمده است:  پس از برگزاری انتخابات غیر قانونی و نمایشی به دستور دکتر ایمانیه، حراست دانشگاه شبانه و در شب های تاسوعا و عاشورای حسینی با استفاده از تعطیلی دانشگاه قفل درب های انجمن های اسلامی دانشکده پزشکی و سایر دانشکده ها را شکسته و این پایگاه منتقدین رابا ابزار زور و خشونت به تسخیر در آورد  و به یک نیروی همسو با خود تحویل داد. حال سوال این است اگر برگزاری انتخابات غیرقانونی انجمن اسلامی دانشکده پزشکی دلیل تصرف دفتر انجمن بوده در دانشکده های دیگر که همین انتخابات نمایشی هم برگزار نگردید ایشان چه توجیهی در تسخیر دفاتر انجمن در سایر دانشکده ها دارند؟

متن کامل این جوابیه که یک نسخه از آن در اختیار خبر پارسی،قرار گرفته در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنما یفترى الکذب الذین لایؤمنون بآیات الله و اولئک هم الکاذبون

دروغ را فقط کسانى مى سازند که آیه هاى خدا را باور ندارند و آنها خودشان دروغگویانند  (سوره مبارکه نحل ، آیه ۱۰۵)

وقتی مصاحبه دکتر محمد هادی ایمانیه را در خبر پارسی مطالعه کردیم طوری این سخنان به دلمان نشست که اگر وی را نمی شناختیم و یا سایت خبر پارسی نام دکتر ایمانیه را از سخنان شان حذف می کرد، احساس می کردیم این سخنان متعلق به یک استاد دموکراسی و معلم حقوق بشر است اما تجربه فعالیت های دانشجویی ما و سابقه برخوردهای ایشان با دانشجویان گویای آن چهره ای از وی است که به هیچ وجه متمایل به عیان شدن آن نیستند به ویژه در روزگاری که دیگر احمدی نژاد رئیس جمهور نیست و بسیاری از احمدی نژادیون سعی می کنند جهت حفظ قدرت چهره ای کاملا متفاوت، آرام و “معتدل” از خود به نمایش بگذارند. البته حفظ مدیریت شما در ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد – که حتی بسیاری از اصولگرایان چند ماه بیشتر در این دولت دوام نیاوردند – خود نشانگر آن است که خلقیات ایشان چقدر با احمدی نژاد تطابق دارد.

جناب آقای دکتر ایمانیه در این مصاحبه همچنین خطوط قرمزی برای خود مطرح کرده اند که حضرت امام(ره) و شهدا را نیز جزء خطوط قرمز خود عنوان نموده اند. حال سوالی که همیشه برای ما مطرح بوده این است که اگر ایشان خطوط قرمزشان حضرت امام (ره) و شهداست چرا خود ایشان سابقه حضور حتی یک روز در جبهه و جنگ ندارند؟ چرا آن روزهایی که حضرت امام(ره) امر به جهاد فرمودند ایشان اطاعت نکردند؟ بگذریم از این که عملکرد ۸ سال گذشته ایشان و به ویژه چند ماه اخیر واضحا گویای آن است که یک خط قرمز بیشتر برای خود قائل نیستید و آن هم ماندن در ریاست دانشگاه است و گرنه برای همه چیز با همه کس حاضر به مذاکره و مصالحه هستند.

پاسخی که به سخنان ایشان داده می شود نه از آن روی است که سخنان شان احتیاج به روشنگری دارد زیرا برخوردهای خلاف قانون دکتر ایمانیه با منتقدینش و به ویژه با مجموعه و اعضای انجمن اسلامی به عنوان متشکل ترین گروه منقد، آنچنان عیان و ناجوانمردانه بوده که نه تنها نسل آن زمان دانشگاه با گوشت و پوست خود آن را درک کرده بلکه برای نسل های بعد نیز مثال زدنی شده است. این پاسخ از آن جهت است که برخی خوانندگان غیر دانشگاهی این سایت ممکن است در جریان وقایع نبوده باشند.

 ازقضا این گفتو گو در زمانی منتشر شد که پنجمین سالگرد تسخیر دفاتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده های مختلف است. پنج سال پیش در چنین روزهایی به فرمان دکتر ایمانیه، حراست دانشگاه شبانه و در شب های تاسوعا و عاشورای حسینی با استفاده از تعطیلی دانشگاه قفل درب های انجمن های اسلامی دانشکده های مختلف دانشگاه را شکسته و این پایگاه منتقدین را با ابزار زور و خشونت به تسخیر در آورد  و به یک نیروی همسو با خود تحویل داد. چند روز پس از تسخیر انجمن اسلامی بسیاری اعضای این تشکل را ابتدا به دانشگاه و اماکن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شیراز ممنوع الورود کرد و سپس به کمیته انضباطی دانشگاه احضار کرد و یا برای برخورد سنگین تر به کمیته انضباطی وزارت بهداشت فرستاد.بنابراین بازخوانی اتفاقات فاصله زمانی شروع ریاست دکتر ایمانیه در سال ۸۴ تا تصرف انجمن در دی ماه ۸۷ می تواند نوع رفتار دکتر ایمانیه را با منتقدین مشخص کند.

چند ماه پس از روی کار آمدن دکتر ایمانیه به عنوان رئیس دانشگاه ، رفته رفته سیاست های مدیریتی و عملکرد ایشان اعتراضات دانشجویی را برانگیخت و همزمان انجمن اسلامی دانشجویان که دانشجویان را نمایندگی می کرد و با انتخابات آزاد، اعضایش از سوی دانشجویان انتخاب می شدند  نمی توانست نسبت به رویه در پیش گرفته شده از سوی وی بی تفاوت بماند لذا زبان به انتقاد گشود  انتقاداتی که هزینه های سنگینی برای این تشکل و اعضایش در پی داشت.

جلوگیری های رسمی و غیر رسمی از فعالیت های انجمن اسلامی، عم صدور مجوز برای برنامه ها،قطع بودجه این تشکل،احضارهای پی در پی اعضای انجمن اسلامی به کمیته انضباطی و حراست، صدور احکام مختلف برای نشریات وابسته به این تشکل و … از اهرم های فشاری بود که مجموعه مدیریت دانشگاه با استفاده از آنها سعی در محدود کردن فعالیت های انجمن اسلامی دانشجویان داشت.

وقتی که مدیریت دانشگاه ،اعمال اینگونه فشارها بر انجمن اسلامی و اعضایش را موثر ندید در پی برخورد تشکیلاتی برآمد بدین گونه که تشکیلات واحد “انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاههای شیراز و علوم پزشکی ” را که همواره با همین نام و تشکیلات فعالیت می کرد، را برنتافت و خواستار جدایی واحدهای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی از دانشگاه شیراز شد.  اتفاقی که با مقاومت سه ساله اعضای این تشکل مواجه شد و اما بنا بر شرایط و با توجه به اینکه نیاز به تشکلی مدافع حقوق دانشجویان در آن فضای تاریک  احساس می شد ، نهایتا دانشجویان تحت فشار شدید دانشگاه مبنی بر انحلال انجمن اسلامی و از دست دادن حداقل ها با اکراه به خواست دکتر ایمانیه تن دادند.

اقدام دیگر دکتر ایمانیه در برخورد با تشکیلات انجمن اسلامی ، نپذیرفتن نحوه برگزاری انتخابات از سوی دکتر ایمانیه بود. انجمن اسلامی دانشجویان بنا به اعتقادی که به مردم سالاری داشت اعضایش را با انتخابات آزاد و از بین دانشجویان برمی گزید و این رویه ای نبود که دانشگاه و دکتر ایمانیه را خوش آید. حتی چانه زنی های  اعضای انجمن اسلامی با دکتر ایمانیه هم فایده نداشت و دانشگاه بر برگزاری انتخابات از بین اعضای ثبت نام شده تاکید می ورزید. نهایتا در خرداد ۸۷ انجمن اسلامی با نظارت کامل نماینده هیات نظارت بر تشکل های دانشگاه -که ریاست آن بر عهده دکتر ایمانیه است- انتخابات خود را از بین اعضا برگزار کرد. انتخاباتی که البته تفاوتی با انتخابات آزاد نداشت زیرا در هر دانشکده بنا به فراخوان انجمن ،انبوهی از دانشجویان به عضویت این تشکل درآمدند و انتخابات با مشارکت تعداد زیادی از دانشجویان برگزار شد و شورای انجمن اسلامی دانشکده ها  طبق روالی کاملا قانونی شکل گرفتند و فعالیت خود را آغاز نمودند.

اما نتایج انتخابات ازحیث نام های انتخاب شده و ادامه روند روشنگرانه انجمن اسلامی جدید چیزی نبود که دکتر ایمانیه از آن خشنود باشد.لذا فشار ها بر انجمن اسلامی ادامه یافت تا اینکه دکتر ایمانیه تمامی راهها را در خاموش کردن انجمن بسته دید. و در اقدامی عجیب و ناگهانی در دی ماه ۸۷ اطلاعیه ای بر در و دیوار دانشکده پزشکی دیده شد مبنی بر اینکه انتخابات انجمن اسلامی در تاریخ ۱۵ دیماه از سوی دانشگاه برگزار خواهد شد. در حای که تنها کمتر از ۷ ماه از دوره یکساله انجمن اسلامی گذشته بود ، اعتراض دانشجویان به این اقدام رئیس دانشگاه بی جواب ماند و صندوق انتخابات نمایشی در دانشکده پزشکی گذاشته شد. 

در این انتخابات ۱۱ دانشجو جهت انتخاب ۷ نفر عضو شورای انجمن اسلامی  و ۲ نفر علی البدل کاندید شده بودند که پس از صحبت های دانشجویان و اطلاع این افراد از ماهیت غیر قانونی ، فرمایشی و نمایشی بودن این انتخابات صبح روز انتخابات ۵ نفر از این ۱۱ کاندیدا انصراف دادند اما انتخابات ادامه پیدا کرد. انتخاباتی که از قریب به ۹۰۰ دانشجوی پزشکی تنها نزدیک به ۲۵ نفر در آن شرکت کردند. اما همه این اعمال خلاف قانون باعث نشد که دکتر ایمانیه از عزم جزمش جهت برخورد با انجمن کوتاه آید. نهایتا فردای آن انتخابات پنج نفر را به عنوان اعضای انجمن معرفی کردالبته بدون اعلام تعداد کل آرای ماخوذه و آرای کسب شده توسط هر کاندیدا.

اما مشکلات قانونی این انتخابات نمایشی و فرمایشی براساس آئین نامه کشوری تشکل های اسلامی دانشگاهیان :

۷-۱-بر طبق این آیین نامه مجری انتخابات هر تشکل  خود آن تشکل است و دانشگاه تنها وظیفه “نظارت بر حسن اجرای انتخابات” را بر عهده دارد اما این انتخابات به امنیتی ترین و غبرقانونی ترین شکل ممکن و توسط حراست دانشگاه انجام شد. عباراتی که در این مصاحبه توسط دکتر ایمانیه نقل شده ، نظیر: “ما خواستیم انتخابات برگزار کنیم” و “ما هم ترتیب برگزاری انتخابات را دادیم” خود تایید کننده این ادعا و غیر قانونی بودن اقدام دکتر ایمانیه است.

۷-۲- دکتر ایمانیه فرموده اند : “تجدید انتخابات پیش آمد” و به همین علت انتخابات را برگزار کرده اند در صورتی که ۵ ماه تا پایان دوره قانونی انجمن اسلامی باقیمانده بود.

۷-۳- مستند برگزاری انتخابات از سوی دکتر ایمانیه نامه ۳۰۰ دانشجوی دانشکده پزشکی عنوان شده است، نامه مجهولی که علیرغم درخواست های مکرر انجمن اسلامی به هیچ وجه به ما نشان داده نشد.

۷-۴- حتی اگر بر فرض محال هم چنین نامه ای وجود خارجی داشته باشد و درخواستی برای انتخابات موجود  باشد، چرا آقای دکتر ایمانیه  در فاصله سال های ۸۵ تا خرداد ۸۷ به آیین نامه تشکل های اسلامی استناد می کنند و از برگزاری انتخابات آزاد توسط انجمن اسلامی جلوگیری می کنند و این تشکل را مجبور می کنند که انتخابات از بین اعضا برگزار کند اما خود ایشان اقدام به برگزاری انتخابات خارج از اعضا می کنند البته انتخاباتی که از سوی دانشجویان تحریم شد و از ۹۰۰ دانشجوی واجد شرایط تنها ۲۵ دانشجو در آن شرکت کردند. این نه اولین بار و نه آخرین باری بود که شاهد استانداردهای دوگانه دکتر ایمانیه بودیم. از طرفی مشارکت  کمتر از ۳ درصد دانشجویان در این انتخابات نیز نشانه اوج مشروعیت آن است.

۷-۵- از ۱۱ کاندیدای انتخابات ۵ کاندیدا انصراف می دهند و بنابراین حداقل تعداد کاندیدا جهت به رسمیت رسیدن انتخابات که ۸ کاندیدا برای شورای حداقل ۵ نفره و ۱۰ کاندیدا برای شورای ۷ نفره است رعایت نمی شود. جالب است که تعداد کاندیداها ۶ نفر می شود و در تعرفه رای خواسته  می شود نام ۷ نفر را بنویسند و قرار بوده ۲ نفر هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شوند!

 ۸-همچنین ایشان ادعا نموده‏اند که دانشجویان معترض به انتخابات غیر قانونی “فضایی متشنج” در دانشکده پزشکی به وجود آورده بودند. این در حالی بود که در روز برگزاری انتخابات نمایشی درب دانشکده پزشکی طی اقدامی عجیب بر روی دانشجویان بسته شده بود! پس از تلاش دانشجویان برای ورود ،برخی از دانشجویان مورد ضرب و شتم  شدید نیروهای حراست قرار گرفتند. البته ضرب و شتم دانشجویان به این مورد ختم نشد و چند بار دیگر نیز شاهد برخورد فیزیکی مسئولین حراست و ضرب و شتم دانشجویان بودیم. چنان چه یکی از آقایان حراست در مقابل چشم همگان با سیلی به صورت یکی از دختران عضو انجمن زد. بنابراین فضای متشنج توسط دانشجویان به وجود نیامد و حراست به دستور دکتر ایمانیه بود که از ابتدا با بستن درب‏ها و ایجاد فضای پادگانی و سپس ضرب و شتم دانشجویان فضای متشنج ایجاد نمود. ایشان البته در مصاحبه خود تایید نموده‏اند که برخی از دانشجویان “بر اثر هل خوردن آسیب دیدند”! در صورتی که بر اثر هل خوردن آسیب ندیدند بلکه بر اثر ضرب و شتم نیروهای حراست بود.علاوه بر این یک روز پس از برگزاری انتخابات غیرقانونی دانشکده پزشکی، یکی از اعضای انجمن اسلامی که در حال پخش اطلاعیه روشنگرانه در این مورد بود، مورد حمله نیروهای حراست قرار می‏گیرد و با ضرب و شتم از دانشکده بیرون انداخته می‏شود. آری! این منطق ریاست دانشگاه در پاسخ به فریاد حق خواهی و حقیقت گویی بود!

۹-  همانگونه که گفته شد بلافاصله پس از برگزاری این  انتخابات غیر قانونی و نمایشی به دستور دکتر ایمانیه، حراست دانشگاه شبانه و در شب های تاسوعا و عاشورای حسینی با استفاده از تعطیلی دانشگاه قفل درب های انجمن های اسلامی دانشکده پزشکی و سایر دانشکده ها را شکسته و این پایگاه منتقدین رابا ابزار زور و خشونت به تسخیر در آورد  و به یک نیروی همسو با خود تحویل داد. حال سوال این است اگر برگزاری انتخابات غیرقانونی انجمن اسلامی دانشکده پزشکی دلیل تصرف دفتر انجمن بوده در دانشکده های دیگر که همین انتخابات نمایشی هم برگزار نگردید حال ایشان چه توجیهی در تسخیر دفاتر انجمن در سایر دانشکده ها دارند؟

۱۰-پس از همه این اتفاق‏ها بود که شش تن از اعضای انجمن اسلامی قبل از بررسی اتهاماتشان  در اقدامی کینه توزانه و غیر قانونی با دستور مستقیم دکتر ایمانیه  به دانشگاه ممنوع الورود می‏شوند و اجازه شرکت در امتحانات پایان ترم به آن‏ها داده نمی‏شود  پس از آن نیز کمیته انضباطی برای ۸ تن از اعضای این تشکل حکم محرومیت از تحصیل صادر کرد البته پرونده یاسر رحمانی از اعضای انجمن اسلامی را نیز جهت برخورد سنگین تر به وزارت بهداشت ارسال کرد.  و به راحتی جای شاکی و متهم عوض می‏شود.  البته مساله ممنوع الورودی شش نفر از اعضای انجمن نیز از مواردی است که ایشان در مصاحبه خود تایید نموده‏اند.

اعضایی از انجمن اسلامی که تنها در جریان تسخیر انجمن اسلامی احکام انضباطی دریافت نموده اند به شرح ذیل است:

یاسر رحمانی

نادر دیناری

سعادت دلفانی

مجتبی وکیلی

محسن فخری

طیبه جهانگیرفام

جعفر خوشرو

حسین رضایی

خاطر نشان می سازد شدیدترین برخوردی که با یک دانشجو در بین تمامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در ۸ سال گذشته انجام می شود برخوردی بود که دکتر ایمانیه با یاسر رحمانی عضو انجمن اسلامی دانشکده پزشکی شیراز انجام داد که شرح این درد احتیاج به مقالی جداگانه دارد.

۱۱- پس از این نوع برخوردها بود که تعداد زیادی از دانشجویان در اعتراض به برخوردهای صورت گرفته با انجمن و اعضای آن تجمعات اعتراضی در دانشکده پزشکی ، خوابگاه شهید دستغیب و دفتر دکتر ایمانیه برگزار کردند که تعداد زیادی از این دانشجویان نیز به حراست و  کمیته انضباطی احضار شده و احکام های جداگانه ای برای هر یک صادر شد.نکته جالب این است که تجمع مخالفان و منتقدین دکتر ایمانیه در دفتر ایشان جرم محسوب شده و با شدیدترین برخوردها از طرف حراست و کمیته انضباطی همراه بوده ولی در تجمع چند نفره فرمایشی و ساختگی نیروهای همسو با ایمانیه در دفترش که تجمع کنندگان خواستار برخورد با دانشجویان منتقد می شوند نه تنها هیچ برخوردی با آنها صورت نمی گیرد(که اصولا هم نباید برخوردی انجام شود) بلکه خواسته های آنها که از سوی رئیس دفتر دکتر ایمانیه به آنها دیکته شده بود مو به مو اجرا می گردد.

۱۲- در این گفت و گو  ایشان همچنین تاکید کرده اند که هیچ نشریه‏ای در دوران مدیریت ایشان لغو مجوز نشده است. هر چند که اتفاقاتی که برای نشریات در این ۸ سال افتاد احتیاج به بحث کاملا جداگانه دارد  اما به عنوان نمونه اسامی تعدادی از آن‏ها در ذیل می‏آید که به دلایل مختلف لغو مجوز شده اند:

نشریه

مدیرمسئول

حکم انضباطی

رهپویه

محمد مهدی مجاهدیان

لغو مجوز

نسیم شمال

محسن فخری

لغو مجوز

ایران آرمانی

محمد مهدی احمدی

لغو مجوز

بانو

پردیس رحمانی- طیبه جهانگیرفام

تعلیق سه ماهه و تذکر شفاهی برای مدیر مسئول و سردبیر / لغو مجوز

صدا

یاسر رحمانی راد

تعلیق یک ماهه/ لغو مجوز

راه سوم

وحید دیوان پور

تعلیق یک ماهه/ لغو مجوز

پیک آزادی

مجتبی وکیلی

لغو مجوز

طلایه

محمد تقی محمد پور

لغو مجوز

ایده نو

عماد حیدرنیا

لغو مجوز

توتم

بهزاد رضایی

لغو مجوز

خاک پربار

مسلم بابویی

لغو مجوز

فردا

عنایت همایی راد

لغو مجوز

سکوت

اصغر امامی

تعلیق چند ماهه فعایت

کیان

مهرداد عابدی نژاد

محرومیت از تسهیلات دانشگاهی و محرومیت تحصیل برای مدیرمسئول

 شایان ذکر است در مقطعی ۸ نشریه وابسته به انجمن اسلامی دانشجویان به صورت فله ای و یکجا لغو مجوز می شوند. نکته جالب در مورد نشریه بانو که اختصاص به مسائل زنان داشت این است با این  نشریه در دو مقطع برخورد شد که  در برخورد اول به بهانه چاپ نقدی بر ولایت “پدر و جد پدری بر فرزند” و با اتهام زیر پاگذاشتن مبانی اسلام بود . همچنین  مدیرمسئول و سردبیر آن به کمیته انضباطی احضار گردیدند وحکم انضباطی دریافت کردند. اما طبق استفتایی که از مراجع عظام تقلید در مورد این قضیه  صورت گرفت و منتشر هم شد ، نقد و پرداختن به این موضوع در نشریه نه تنها هیچ منافاتی با مبانی اسلام ندارد بلکه مورد تحسین و تمجید است. گویا مدیریت دانشگاه علوم پزشکی درک عمییق تری از اسلام داشتند! البته به نظر می رسد ایشان هنوز هم به خلقیات احمدی نژادی خود پایداری می ورزند.

 در پایان به آقای دکتر ایمانیه برادرانه توصیه می کنیم  راه  انکار و قلب واقعیت را کنار بگذارند زیرا ننگ هایی که به بار آمده بیش از آن است که با این رنگ ها پاک شود.

پ . ن : تصویر بیانیه های انجمن اسلامی دانشجویان در دی ماه ۱۳۸۷ را به پیوست منتشر می کنیم همان بیانیه هایی که دکتر ایمانیه با اعمال فشار بر رسانه ها از انتشارشان جلوگیری نمود و در موردی پس از انعکاس جوابیه انجمن در سایت ایسنای فارس آقای دکتر ایمانیه در تماسی با دوست خود مهندس رستگار رئیس جهاد دانشگاهی فارس خواستار حذف آن از خروجی ایسنا شد که بلافاصله خواسته شان از سوی آقای رستگار اجابت شد.

1(1)

2(1)

3(1)

70 دیدگاه برای “جوابیه اعضای سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دکتر ایمانیه /بر خلقیات احمدی نژادی خود پایداری می ورزید/ به فرمان شما دفتر انجمن تسخیر شد

  1. بهترین جوابی که تا الان به سفسطه بازی ایمانیه داده شده همینه، بازم به بچه های انجمن

    1. این فقط خلاصه ای از یک موضوع بود مطالب زیادی هست که منتظر فرصت مناسب آن هستیم

      1. دوستان این روزها مگه نمی بینید چه بازار داد وستدی تو دانشگاه راه افتاده؟!!
        به نظرم بیخیال شین که ریش سفیدان قوم بار خود را بسته اند!!!! زورتون نمی رسه

      2. مگر ما به پشتوانه دکتر ملک حسینی و دکتر هاشمی وارد این عرصه شدیم که با دیدن این رفتارهای منفعت طلبانه و خارج از شان آن ها کنار برویم؟! تا برکناری ایمانیه از پای نخواهیم نشست

    2. دکتر ایمانیه
      میخوای بهت بگم چرا با وجودیکه میگی شهدا برات خط قرمز هستن ولی حتی یک روز هم جبهه نرفتی.
      چون برخی معتقدند خون بچه هاشون از خون بقیه مردم قرمزتره.معنای خط قرمز را فهمیدیم!

  2. جوابی مستدل و منطقی بود ولی کو گوش شنوا همه می دانیم چه شده ولی هنر دلیل آوردن در مقابل پیچاندن ایمانیه کار خوبی است

    1. این آقا هم کاراکتر کوچکتر احمدی نژاد است. آن یکی می خواست جهان را مدیریت کند. چه کرد با اقتصاد و ابروی این ملت در جهان! و این یکی پس از این همه خرابکاری باز هم میخواهد بماند.

      1. لطفا آمارهای غیرواقعی ایمانیه را هم بیان کنید.

  3. سلام
    شنیده می شود:به زودی سازمان بازرسی، دیوان عدالت اداری از مسایل زیر بازرسی میکنند:
    1- بودجه هایی که تا کنون برای بخش پیوند احتصاص یافته، درآمدهای آن بخش و هزینه هایش و تمام مسایل مالی آن بخش در 6 سال گذشته، با توجه به اسناد موجود
    2- کل مسایل مالی بیمارستان پیوند، کمکهای مردمی، کمکهای دانشگاه و مشخص نمودن وضعیت آن از نظر مالکیت و مدیریت و منافع حاصل از آن
    3- بیمارستان مادر و کودک آیا دولتی است یا خصوصی؟ مجوز بهره برداری آن کجاست؟ تعرفه های آن چگونه اعمال میشود؟ پرسنل آن از کجا تامین میشود؟ رییس و مسئولین آن چگونه نصب میشوند؟ پزشکان بر چه مبنایی انتخاب میشوند؟
    4- آیا ادامه کار آقای دکتر ایمانیه با توجه به اتمام مدت ماموریت ایشان در شهریور قانونی است؟ آیا این انتصابات جدید ایشان قانونی است؟
    5- بودجه های مراگز تحقیقاتی چقدر و چگونه اختصاص داده میشود؟

  4. با وجود اینکه تو اون سال ها بی عدالتی هایی که دکتر ایمانیه به دانشجوها ، انجمن واعضای آن کرد رو از نزدیک شاهد بودم ولی بازم انگار با خوندن این جوابیه یه زخمی برام تازه شده باشد.
    بزن باران که دین را دام کردن صید خلق و شکار خام کردند…
    بزن باران

  5. ایمانیه باید برود. این حرفی است که از ابتدا گفته ایم و تا پایانش نیز ایستاده ایم.

  6. بند 9 جوابیه:
    “بلافاصله پس از برگزاری این انتخابات غیر قانونی و نمایشی به دستور دکتر ایمانیه، حراست دانشگاه شبانه و در شب های تاسوعا و عاشورای حسینی با استفاده از تعطیلی دانشگاه قفل درب های انجمن های اسلامی دانشکده پزشکی و سایر دانشکده ها را شکسته و این پایگاه منتقدین رابا ابزار زور و خشونت به تسخیر در آورد و به یک نیروی همسو با خود تحویل داد. حال سوال این است اگر برگزاری انتخابات غیرقانونی انجمن اسلامی دانشکده پزشکی دلیل تصرف دفتر انجمن بوده در دانشکده های دیگر که همین انتخابات نمایشی هم برگزار نگردید حال ایشان چه توجیهی در تسخیر دفاتر انجمن در سایر دانشکده ها دارند؟”

  7. فردی که به یکی از دختران عضو انجمن سیلی زده بود چند ماه پیش با حکم آقای دکتر ایمانیه دبیر کمیته انضباطی شد.

    ایمانیه همان ایمانیه است. وای بر کسانی چون دکتر هاشمی که با او دست بیعت دادند. دکتر بصیر هاشمی دستت … شد

  8. تقدیم به استاد ارجمند که چرخ روزگار ، ایشان را نیز به چرخش واداشته است:

    مژدگانا که گربه تائب شد

    زاهد و عابد و مسلمانا

    بود در مسجد آن ستوده خصال

    در نماز و نیاز و افغانا…

    هست این قصه عجیب و غریب

    یادگار عبید زاکانا

    جان من پند گیر از این قصه

    که شوی در زمانه شادانا

    غرض از موش و گربه برخواندن

    مدعا فهم کن پسر جانا

  9. سالی یکدانه میگرفت از ما

    حال حرصش شده فراوانا

    این زمان پنج پنج میگیرد

    چون شده تائب و مسلمانا

    1. دل خوشیم و خوش باور
      بس معاملانت !! پنهانا
      از وزیر و استاندار
      هم پژوهش و هم درمانا
      ای عبیده رو به مطبخ خویش
      اسپاگتی بپز تو با “مانا”!!! ( از تنگنای قافیه مثل تلوزیون مجبور به تبلیغ ماکارونی مانا شدیم!!! )

  10. دکتر جان برو که بوهای بدی به مشام میرسد.دنیا دار مکافات است .آیا شما حق داری عین سلف پر خبطت عرصه ی معاونت خطیر درمان را طی سه ماه به اختیار سه نفر متفاوت بگذاری.بخدا این امانت بود دست شما نه ملک پدری که هر چه بخواهید به سرش بیاورید.
    یا خیلی خودشیفته شده اید یا خیلی مقام پرست که حاضرید حتی عرصه های خطیر مدیریتی را هم فدای بازیهای سخیف برای ماندگاری کنید.این کارهایی که بر سر معاونت درمان و معاونت توسعه اورده اید به نظر خیانت درامانت مدیریتی به حساب میآید

  11. دوستان عزیز به متن ابلاغ های زده شده توسط دکتر ایمانیه برای دکتر بهادر و دکتر هاشمی توجه کنید.واقعا هاشمی را سوزاند حتی در این ابلاغ
    دکتر بهادر را به معاون درمانی منصوب کرد ولی دکتر هاشمی را لایق معاونت تشخیص نداد(تحقیر فرد به ظاهر مخالف با ایشان) و به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی ابلاغ زد.
    در ضمن نوشته که در جلسات هفتگی این معاونت خود وی( ایمانیه) و قائم مقامش هم باید حضور داشته باشد و این یعنی خیمه ی سنگین ایمانیه بر دکتر هاشمی از بدو ورود.
    چه ساده سوخت این مهره.امید که بقیه منتقدین خوش خیال به استقبال این بازی خوردن نروند

  12. این گوشه ایست ازبی عدالتی های جناب استاد.اگر فرصتی پیش میامد و در حضور دانشجویان پرده از بخش زیادی از بیداد ایشان برداشته میشد خود ایشان صندلی ریاست را برای همیشه میبوسیدند و کنار می گذاشتند.
    جناب دکتر ایمانیه اجازه بدهید بیش از این حقایق ان سالهای تاریک را بازگو نکنیم.حتی مرور خاطرات و ظلمهای ان روزگار ما را عذاب میدهد…
    هزار حرف نگفته در سینه دارم و هنوز دم نزدیم…اجازه دهید سیل این ناگفته ها شما را از پرتگاهی که خودتان در این 8 سال بنا کردید به پایین پرت نکند.

  13. پررویی را خوب از احمدی نژاد یاد گرفته است اینهمه مستندات علیه اش وجود داره ولی با پررویی تمام میاد و از افتخارانش میگه

  14. از انجمنی های عزیز خواهش می کنم در مورد توهین و نحقیر هایی که به دختران دانشجو چه در خوابگاه و چه هنگام ورود به دانشکده ها می شود هم مطلبی بنویسند

  15. بند آخر بیانیه انجمن اسلامی در تاریخ 4/11/87 در مورد تسخیر دفاتر انجمن به دستور ایمانیه:
    بی گمان کسانی که چنین روزهای سیاهی را برای دانشگاه و دانشجو رقم می زنند، رفتارهایشان به عنوان لکه ننگی در تاریخ دانشگاه باقی خواهد ماند و از ذهن دانشجویانش پاک نخواهد شد و بی شک نام نیکی از اینان در دانشگاه بر جای نخواهد ماند.

  16. با سلام . چند سوال اساسی که این روزها در همه جا شنیده میشه و هیچکس هم به آنها جواب نمیده دارم که امیدوارم یکی از آقایون 1- دکتر ایمانیه 2-دکتر سید بصیر هاشمی 3- وزیر و استاندار (البته اگر فرصت داشته باشند )به آنها پاسخ بدهند .
    1- آقای دکتر ایمانیه که ادعا کرده اند با همه گروهها میتوانند کار کنند چرا در طول 8 سال گذشته از این معاونین جدیدالانتصاب خود استفاده نکرده اند ؟
    2- آیا برای منصوب شدن به معاونت رسیدن به شرط خاصی مثل سن رشد و عقل و بلوغ و … لازم است که دکتر ایمانیه 8 سال منتظر نشسته بوده است تا این افراد واجد شرایط شوند !!!!؟
    3- آیا این آقایون تازه به تکامل رسیده اند که شرایط لازم برای معاونت را بدست آورده اند ؟!!!
    4- آیا این انتصابات توهین به همه ( هم به خود دکتر ایمانیه و طیف سیاسی اطرافش ، هم به معاونین جدید ، و هم از همه مهمتر به افکار عمومی و دانشجویی) نیست ؟
    در نهایت سه حالت متصور است :
    الف ) دکتر ایمانیه گروه مقابل مثل دکتر ملک حسینی و دکتر هاشمی و … را هلو فرض کرده که میتواند با بهره برداری سیاسی از آنها به نتیجه دلخواه خود برسد !

    ب ) گروه مقابل ، دکتر ایمانیه و اطرافیانش را هلو فرض کرده که می توانند با نفوذ در دانشگاه به نتیجه دلخواه خود برسند !

    ج ) دکتر ایمانیه دانشجویان و بقیه را هالو فرض کرده که با یک بازی سیاسی کهنه شده وصرفا به کمک آقایون و بدون توجه به نظر عموم میتواند به نتیجه دلخواه خود برسد .
    اما نتیجه :
    – دانشجویان و افکار عمومی همیشه ثابت کرده اند بیدارند و مسائل را به خوبی دنبال و کاری به بازی شروع شده بین مورد الف و ب ندارند و تا به نتیجه نرسیدن دست بردار نیستند .
    – گروه ب بهتر بود وارد این بازی نمی شدند .
    – لازم به ذکر است که گروه مخالف دکتر ایمانیه منحصر به بند ب نیست که ایشان بتواند با تعامل با آنها به نتیجه برسد بلکه خیل عظیم دانشجویان به همراه کارکنان و پزشکان را شامل میشود که به کمک اساتیدی که حاضر به معامله با دکتر ایمانیه نشده اند تا رسیدن به نتیجه نهایی راه را ادامه می دهند .

  17. طبق آیین نامه تشکل های اسلامی دانشگاهیان انتخابات را خود تشکل برگزار می کند و دانشگاه “فقط” وظیفه نظارت بر حسن اجرای انتخابات را بر عهده دارد. انتخاباتی که در 15 دی ماه در دانشکده پزشکی برگزار شد کاملا غیر قانونی بود. آزار و اذیت دانشجویان معترض در این روز و روزهای بعد صورت پذیرفت و جو شدیدارعب آور بر دانشگاه حاکم گردید. خود ایمانیه هم در مصاحبه اش اعتراف کرده که انتخابات را برگزار کرده است.آیین نامه تشکل های اسلامی دانشگاهیان کاملا لگدکوب شد و قانون به کناری نهاده شد و ممنوع الورود کردن، محرومیت از تحصیل، تبعید و تهدید مطبوعات به منظور جلوگیری از درج اطلاعیه ها و بیانیه های روشنگرانه انجمن اسلامی، ابزاری برای تسخیر دفاتر انجمن اسلامی گردید. خانم طیبه جهانگیرفام از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی را شبانه از خوابگاه بیرون کردند.آیا این کار زیر پا نهادن موازین شرعی نبود؟ خانم جهانگیرفام همان کسی بود که در روز برگزاری انتخابات فرمایشی یکی از نیروهای مرد-به عبارت صحیح تر نامرد- سیلی به صورتش زد. این است گوشه کوچکی از رفتارهای کسی که ادعای دینداری اش گوش فلک را کر کرده است

    1. خبرپارسی عزیز
      ضمن سپاس فراوان از شما که در این مدت همواره محلی برای بیان دردها و ظلم هایی که در سالهای گذشته شده بوده اید و رسالت رسانه ای خود را به نیکی انجام داده اید.
      ، من در کامنتم نوشته بودت ضرب و شتم شدید ولی شما آن را به آزار و اذیت تغییر داده اید. شاید اگر نمی توانستید آن را درج کنید سه نقطه جای آن می گذاشتید بهتر بود. البته عبارت ضرب و شتم چندین بار در جوابیه هم آمده بود. این عبارت متضمن توهینی هم نیست. واقعیتی است که اتفاق افتاده پس دلیلی برای تغییر این عبارت وجود نداشت.
      با سپاس فراوان

      1. دوست عزیز ضرب و شتم در بیانیه فرق می کند تا کامنت آن یک بیانیه رسمی است که مباحث حقوقی آن هم بر عهده انجمن است – به نظرم دوستان اثباتی صحبت کنند بهتر است – دوستان دکتر ایمانیه را متهم به برخوردها و رفتارهای خشن می کنند و این مسئله اگر اتفاق افتاده باشد قطعا مذموم است اما اغلب عبارات دوستان دانشجو را دیکتاتور!عمروعاص!،سرجوخه!،یزید!،ظالم،سرکوبگر،تجاوزگر!،وحشی!،ستمکار و واژه هایی از این دست تشکیل می دهد خب از یک طرف ما یک سایت رسمی مجوز دار هستیم و نمی توانیم هر عبارتی را که دوستان می نویسند تایید کنیم – اگرچه خود ما را متهم به جاسوسی و بهائیت و جیره خوار و مزدور و برانداز می کنند و منتشر می کنیم اما معتقد نیستیم اتهام بی اساس را با اتهام بی اساس پاسخ بگوئیم از طرف دیگر برخی واژه ها برای ما بار حقوقی دارد ما تابلو دار هستیم و برایمان مسئولیت قانونی دارد اما شما بی نام و نشان می نویسی هیچ هزینه ای برایتان ندارد اگر با اسم می نوشتید آیا جرات استفاده از واژه های بالا را داشتید؟

  18. شرح آنچه بر مجموعه انجمن اسلامی و اعضای آن رفت، در این مجال نمی گنجد. من اطمینان دارم خداوند پاسخ ایمانیه را در همین دنیا هم خواهد داد.
    مولاعلی(ع) در حکمت 338 نهج البلاغه می فرماید:
    یَوْمُ الْعَدْلِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ یَومِ الْجَوْرِ عَلَى الْمَظْلُومِ
    روز اجرای عدالت بر ستمگر بسی سخت تر از روزی است که ظالم بر مظلوم ستم رانده است

  19. زمانی که انجمن در دانشگاه وجود داشت ازحق دانشجویان دفاع می کرد. . یادمه جلوی فروش بلوک سی دستغیبی ها را گرفتن. اما پس از انجمن ایمانیه دو بار ما رو آواره کرد. یک بار موقع تخلیه خوابگاه فردوسی و یک بار موقع تخلیه خوابگاه رودکی. وقتی نهادی نبود که از حق ما دفاع کنه ایمانیه زد زیر همه قول هاش…

    تا انجمن بود از ترس اعتراض دانشجویان نه غذا گرون می شد و نه بی کیفیت. بعد از انجمن هر کاری خواستن کردن. غذا گرون شد. بی کیفیت شد.. مسمومیت اتفاق افتاد. ایمانیه دیگه نیازی به راضی نگه داشتن ما نداشت. چون بعد انجمن همه یک دست بودیم. یک دست صدا نداره.

    بعد انجمندانشجوی سیاسی تو دانشگاه نبود. پس شروع کردن برای سایر دانشجویان حکم زدن.به هر بهانه ای. کسی هم نبود که ازمون حمایت کنه.

    ایمانیه قسم خورده بود یه ریال از پول دانشگاه و نده به کیشی ها. وقتی انجمن را بستن ایمانیه زد زیر همه قول هاش…

    موقع بستن انجمن ، من با انجمنی ها همراهی نکردم. با خودم گفتم :” من سیاسی نیستم.” اما امروز پشیمونم. اگه انجمن بود هیچ کئوم از این بلاها سرمون نمیومد

  20. گویا هیاتی از طرف وزیر بهداشت جهت بررسی وضعیت دیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعیین شده است که تا چند روز آینده یا دو سه هفته آینده به شیراز خواهند آمد خبر خوبی است به اعضای انجمن اسلامی هم توصیه می کنم با این هیات صحبت کنند و مدارکشان را آنجا هم ارائه نمایند .

  21. انجمن می رزمد ایمانیه می لرزد
    تا برکناری ایمانیه ایستادگی خواهیم کرد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوباره همچون سابق رنگ و بوی حیات و زندگی خواهد گرفت

  22. آقای دکتر ایمانیه
    با خودم کلانجار رفتم پاسخی بنویسم بر مدعیات شما اما بهتر دیدم از زبان شایسته تری منظورم رو برسونم

    پیش روی ما گذشت این ماجرا
    این کری تا چند، این کوری چرا؟
    ناجوانمردا که بر اندام مرد
    زخم ها را دید و فریادی نکرد
    پیر دانا از پسِ هفتاد سال
    از چه افسونش چنین افتاد حال؟
    سینه می بینید و زخم خون فشان
    چون نمی جویید از خنجر نشان؟
    بنگرید ای خام جوشان بنگرید
    این چنین چون خوابگردان مگذرید
    آه اگر این خواب افسون بگسلد
    از ندامت خارها در جان خَلد
    چشمهاتان باز خواهد شد ز خواب
    سر فرو افکنده از شرم جواب
    آن چه بود؟ آن دوست دشمن داشتن
    سینه ها از کینه ها انباشتن
    آن چه بود؟ آن جنگ و خون ها ریختن
    آن زدن، آن کشتن، آن آویختن
    پرسشی کان هست همچون دشنه تیز
    پاسخی دارد همه خونابه ریز
    آن همه فریاد آزادی زدید
    فرصتی افتاد و زندانبان شدید
    آن که او امروز در بند شماست
    در غم فردای فرزند شماست
    راه می جستید و در خود گم شدید
    مردمید، اما چه نامردم شدید
    کجروان با راستان در کینه اند
    زشت رویان دشمن آیینه اند
    آی آدمها ، صدای قرن ماست
    این صدا از وحشت غرق شماست
    دیده در گرداب کی وا می کنید؟
    وه که غرق خود تماشا می کنید

    ه، الف، سایه مرثیه « بانگ نی »

    1. آتش زهد و ریا خرمن دین خواهد سوخت
      حافظ این خرقه پشمینه بینداز و برو

      به عصاره ریاکاری!!!!!!!

  23. امیدوارم تا بهمن بری وگرنه اگه با فشار ما رفتی اونوقت بهمن ماه و رفتنت تو این ماه معنا دار می شه !

  24. کاش ما هم یک وزیر مثل دکتر فرجی دانا داشتیم اگر او بود تا الان کار ایمانیه ساخته بود ولی دکتر قاضی زاده هاشمی خیلی مماشات می کندامیدوارم زودتر ایمانیه عوض بشود.

  25. چرا در دولت روحانی تعویض چنین رییس دانشگاهی اینهمه به تعویق می افتد؟ التماس هایی که موقع انتخابات از مردم می کردید چه زودفراموش شده

  26. قابل توجه وزیر و استاندار دولت راستگویان
    اگر دین ندارید آزاد مرد باشید.بعد از این همه دروغ، نسبت شما با دروغگویان چیست؟!

  27. سر هر مطلبی در 8 سال گذشته باز می شود حدیثی است مفصل از بی عدالتی

  28. احضارهای کمیته انضباطی که کم شده، تفکیک درب های ورودی هم کم کم کنار گذاشته می شود، طرح تمام وقتی اساتید هم که حذف می شود اما هیچ چیز باعث نخواهد شد که در دراز مدت ( بیش از 6 ماه) ایمانیه بماند

  29. سوالی از دکتر بصیر هاشمی
    شما چه چیزی در این شخص دیدید که معاونش شدید؟
    نمی گویم فرصت طلب هستید اما موقعیت شناس نیستید

    1. شروع گام به گام مدیریت استاد سید بصیر هاشمی را بر دانشگاه به همگان تبریک می گم
      و اما شما یاسوج عزیز آینده نزدیک موقعیت شناسی استاد را خواهید دید

      1. صادق عزیز
        سید عزیز همه ی ما بوده و هست.اما اشتباه نکنید.ایشان اگر هم میخواستند بروند با کمی صبر خیلی عزتمند تر میرفتند و آنگاه دکتر ایمانیه به خود جرئت نمیداد برای ایشان ابلاغ سرپرستی!!معاونت پژوهشی بزند.این ضربه ای حیثیتی بود حتی برای هواداران ومطرح کنندگان ایشان.تازه بد تر اینکه متاسفانه بخشی از مسئولیت های پژوهشی را هم در همین ابتدا از ایشان گرفته و به دکتر حاتم سپرده.باور کنید خیلی عزتمند و قدر تر میتوانستند بروند.این که دکترایمانیه هم به این راحتی و بدون هزینه کنار بروند ساده انگاری است.

      2. گمنام جان
        سلام
        لطفا به جمله آخر خودت نگاه کن . درسته رفتن دکتر ایما نیه به این راحتی هم نیست ، پس باید هزینه داد اینجور فکرکن استاد هاشمی دارد هزینه می دهد تا تنگی حلقه محاصره عرصه را بر ایشان سخت کند .
        بیائید همه باهم نسبت به بزرگانمان بی مهری نکنیم………..مگر ما چند تا امثال استاد هاشمی داریم
        صابر باشیم همه چیز به موقع درست میشه

  30. واقعاً که رو را رو سیاه کردید آقای دکتر!. در چند سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی را به مکانی از نورچشمی های خود تبدیل کردید و با استفاده از برخی روابط هرچه می خواستید انجام دادید و حال هم با پوست انداختن قصد ماندن دارید! عجبا!! مردم آقای احمدی نژاد را بیرون کردند شما که جای خود دارید. بروید و در دانشگاه ایشان مدیریت کنید که پیرو خوبی برای دکتر ترافیک هستید.

  31. بسیار قاطع جواب ایمانیه رو دادید، درود بر شما، جالب هست میر ابراهیمی که ان موقع دبیر هیئت نظارت بود امد انتخاباتی که خودش چند ماه قبل برش نظارت داشت رو غیر قانونی اعلام کرد و امدند خودشون با کمک حراست ( رضوی )معاون دانشجویی حراست) انتخابات ساختگی برگزار کردند، در حال حاضر ارتقا گرفتند، میرابراهیمی شده مدیر کل معاونت دانشجویی- فرهنگی، رضوی هم شده دبیر کمیته انضباطی،
    دولت تدبیر و امیدم ارزوست

    1. تکمیلی دانشجو
      سلام
      دوست عزیز دانشجو ، آیا به نظر شما رفتن ر درخرداد 88 از حراست دانشگاه و برگشتش به عنوان دبیر کمیته … آنهم در دولت
      تدبیر و امید جای تامل نداره .راستی می دونید ایشون این چهار سال کجا بوده . به قول یکی از کارمندا با هزینه دانشگاه (خونه ، ماشین ،وسایر امکانات)در جزیره کیش کار می کرده البته بعید نیست چون آقا به ویلا نشینی عادت داره

      1. پاسخ به صادق
        دوست عزیز چرا بی انصافی می کنید ایشون این مدت(۴سال)رئیس امور اداری بیمارستان خلیلی بودن و منم کارمند خلیلی ام واطلاع دقیق دارم ،و تا اونجایی که اطلاع دارم از طرفداران پرو پا قرص اقای روحانی بودن…….

  32. با سلام
    دوستان انجمن اسلامی سابق که الان دارن بیانیه و جوابیه صادر می کنند شاید فراموش کرده اند در آن سالها شعار عبور از خاتمی را تحت لوای انجمن طیف علامه مطرح می کردند و با آن تند رویها شاکله جریان اصلاحات درون نظام را متزلزل کردند و در همین راستا در سال 83 توسط دولت محترم فعالیت این انجمن اسلامی تند رو (به رهبری علی افشاری) غیر قانونی اعلام می شود.
    در واقع باید گفت نگاه این تشکل تحت نفوذ فراکسیون مدرن به اصلاحات در سایه ؛ تغییر قانون اساسی ، کاهش اختیارات رهبری و به قول علی افشاری ایجاد تعادل بین بخش جمهوریت و اسلمیت نظام بود.
    فعلیتهای ضد نظام و انقلاب ، ارتباط با مجاهدین خلق ، هم صدایی با رسانه های بیگانه و … از جمله اقدامات این تشکل به ظاهر اسلامی در آن مقطع بوده است.

    1. صیادی بزرگ
      همه چیز به همه بستید تا مصادره کنید میراث امام را زهی خیال باطل.یادتان باشد که به اسم امام زمان آمدید و فرزندان امام را به انواع حربه ها و حیله ها و مارکهاو چمدانهای دلار و هزاران کید ابتر بستید اما غافل از اینکه و مکرو او مکرا…والله خیر الماکرین
      ما بی سابقه بودن خیلی از مدعیان امروز در سابقه ی پر مرارت اماغرورافرین جمهوری اسلامی را فراموش نمیکنیم.بگذار مدعیان پر از خالی عرش و فرش بهم ببافندتا شاید هویتی برای سابقه ی بی هویتیشان جور کنند.
      و شما را هم دعوت میکنیم به سفره ی پر از صداقت بهار مردانگی و شرف و هویت

  33. هر بار که احمدی نژاد به سفر استانی میرفت مدیر گروه دستیاران را به حلسه دعوت می کرد و با گرفتن قبافه احمدی نزاد می گفت مشکلاتتون را مطرح کنید و تند تند یادداشت می کرد و دوباره همون کارهای سابق را انجام می داد. با شکست اصول گرا ها در انتخابات خوشحال شدم که مدیر گروه عوض میشه و ما دستیاران مجبور نیستیم قیافه اساتید و مدیران سفارشی را ببینیم اما انگار قراره تحمل کنیم.ما تحمل می کنیم اما عوام تا انتخابات مجلس تحمل نمی کنند و قهر میکنند و دوباره احمدی نژادی دیگه پیدا میشه…

  34. ایمانیه و هم مسلکانش برای رسیدن به هدف ناراستی را مجاز می دانند و اسمش را میگذارند تقیه

  35. در هر حیطه ای اعم از دانشجویی، بهداشت، درمان و … وارد شویم و حرفها و درد دلها را بشنویم، همه حکایت از ظلم های فراوانی دارد که ایمانیه انجام داده است. امیدوارم دولت تدبیر و امید برای دانشگاه علوم پزشکی استان فارس نیز تدبیری نیک بیندیشد

  36. ***************دوستان اینکه دکتر ایمانیه خوب یا بد عمل کرده قضاوتش به شما ! اما اینکه انجمن علامه به ظاهر اسلامی سال 86 می اید و بخشی از واقعیت را پنهان می کند و فقط چیزهایی که بنفعش هست را بیان می کند را بی غیرتی دانستم جواب ندهم .اولا انجمن شروع نامه خود را به آیات قرآنی مزین می کند !!!! که طی ارتباطی که با این آقایان داشتم فکر نکنم جز استفاده ابزاری چیزی دیگری معنا بدهد آقایانی که زیارات عاشور را اعلام جنگ می دانند.!!!! کسانی که هر روز به دنبال قائله در دانشگاه بودند . کسانی که می گفتند ما اعتقاد به نظام نداریم ولی التزام داریم . نوشتن توهین ها به اعتقادات مردم و حتی توهین به پیامبر اکرم ص در یکی از مجلات دانشکده داروسازی که من خودم آن را خواندم . دم از قانون می زنند ولی بر خلاف مقررات دانشگاه اتوبوس دانشجویان مختلط را به سپیدان می برند .در مورد مظلومیت آقای ی-ر نوشتن در مورد ایشان همین مقدار بس که فایل صوتی ایشان در سایت یوتیوپ موجود است و خودش هم در مصاحبه ای که انجام داد اعتراف به ارتباط و دادن اطاعات داخلی دانشگاهو کشور به سایت منافقین می کند (رادیو زمانه و شبکه تلویزیونی منافقین ) که با این کار به طور حتم اخراج می شد با وساطت شخص دکتر ایمانیه او پس از التماس و خواهش و واسطه کردن پدر و دایی و هر کسی که فکر کنید توانست ادامه تحصیل دهد. اینها بخشی از امور انجمن طیف علامه است . حالا قیافه حق به جانب و مظلومیت را به خود گرفتن و یک مطالبی را ان قولت کردن کار سختی نیست .و این کار چیزی کمتر از تزویر و خدعه جهت فریب افکار عمومی و دانشجویی نیست . اگر راست می گی خبر پارسی این را بذار روی کامنت خودت . خواستی از سوتی و گاف های انجمن طیف علامه بازم داریم بیاریم با مستندات بذاریم روی داریه

    1. خرابکار وابسته ی نفوذی منافق جیره خوار بهایی گافزاده گفت:

      پاسخ به صیادی و حسین
      الحمدولله که خوب درس پس میدهید در محضراستاد مدعی مدیریت جهانیتان و پس مانده ی تفکر خبیث ایشان در دانشگاه پاییزی علوم پزشکی شیراز.شما قطعا شاگرد اخلاقی آقای دکتر هستید چون دقیقا از همان روش وی در این دو کامنت خط گرفته اید.
      همه را مجاهد ومنافق و بریده و فراری و وابسته و دلار بگیر و…….معرفی میکنید تا سابقه ی پر از خالی خود در دوران سخت دفاع مقدس را پر کنید و فرزندان شجاع و غیر مزور این خاک را از صحنه به در کنید زهی خیال باطل کمی سعی کنید بیدار شوید یا کمی سعی کنید خود را کمتر به خواب بزنید ملت رشید و البته نجیب ایران در انتخابات اخیر نه بزرگی به روشهای پلید ناجوانمردی دربین سیاست بازان -نه سیاسیون- دادند. این روشهای نخ نما و بگم بگم برای کسی سابقه نمی آورد
      راستی دلیل سکوت دکتر در برابر علت عدم حضور در میادین نبرد به فرمان خمینی کبیررا برایمان تشریح کنید. نمی توانیم باور کنیم کسی که در آن دوران غریب و سخت در پناهگاه عافیت مانده باشد حالا بتواند در دفاع افراطی-و البته غلط-از اصل مترقی ولایت فقیه سینه چاکی کند و صادق باشد بر این ادعا .کمی روشنمان کنید بخدا ما هم از بهره ی هوشی کمی نصیبمان شده.. نمیتوانیم بپذیریم که اکثر مجاهدان آن روز امروز طلحه و زبیر شده اند و بی سابقه های آن دوران سخت همه ابوذر و سلمان و عما رو مقداد.
      باور کنید که ما هم چیزهایی بس جدی داریم برای رو کردن ولی نمیخواهیم فردی که زحماتی کشیده را تنبه ریشه سوز کنیم میخواهیم اصلاح رخ دهد

    2. هر چند نیازی به پاسخ گویی به تهمت های واهی و ناجوانمردانه شما نمی بینم و همگان می دانند که این ادبیات چقدر آشناست و نظیر آن را باید در روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس دید که همه دلسوزان این مرز و بوم را ایادی دشمن معرفی می کند و حتی آقای خاتمی را نیز بی نصیب نگذاشته و مدعی ارتباط و خط گرفتن وی از جرج سوروس است! و نیز در مشی احمدی نژاد و نیز مقتدایتان ایمانیه که می گوید در بین مخالفین من اندکی نیز انسان های متدین و باشرف هستند(این بدان معنی است که بقیه فاقد صفت دیانت و شرافت هستند) و در مصاحبه اش با سینا بزرگترین توهین ها را به مخالفانش کرده است. ولی برای روشن شدن قضیه برای افرادی که ممکن است در جریان امور نبوده باشند، توضیحی می دهم.
      تا جایی که اطلاع دارم همیشه کیهان می نوشت که گنجی زیارت عاشورا را اعلام جنگ می داند. حال شما دیده اید که اتهام مناسبی است که به مخالفان رییستان بزنید. بچه های انجمن هیچ گاه چنین حرفی نزده اند. چیزی که شما به عنوان غائله در دانشگاه از آن نام می برید ایستادگی در مقابل تضییع حقوق دانشجویان توسط ایمانیه بوده است که بر طبق اصول قانون اساسی انجام شده و اگر ایستادگی های انجمنی ها تا همین الان نیز نبود ایمانیه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را از کره شمالی هم بدتر کرده بود.
      ادعا کرده اید در یکی از مجلات انجمن اسلامی داروسازی به اسلام توهین شده است. اگر صداقت دارید نام نشریه را بگویید. شماره اش هم پیشکش. تا جایی که ما دیدیم نشریات انجمن همواره مدافع اسلام رحمانی بودند در مقابل اسلام طالبانی. نشریات انجمن همواره سرشار بود از سخنان معلم شهید دکتر شریعتی در مورد اسلام، نبی اکرم و مولا علی. و اینکه کیست که نداند یاسر رحمانی دانشجوی جوان، شجاع و منتقدی بود که قربانی کینه توزی شخص ایمانیه شد. به خاطر انتقادات تندی که در زمان دستگیری بجه های انجمن به ایمانیه در حضور خود ایمانیه کرد مورد غضب ایمانیه واقع شد و زمانی که ایمانیه دفاتر انجمن را به سان قومی معلوم الحال در شب های تاسوعا و عاشورای حسینی تسخیر کرد، یاسر رحمانی کسی بود که بیشترین غضب با وی صورت گرفت. ایمانیه او را به کمیته انضباطی مرکزی فرستاد. برای اینکه مشروعیت از دست رفته خود را باز گرداند، یاسر را بر سر دوراهی بزرگی قرار داد. گفت اگر علیه خودت مصاحبه کنی، حکم نخواهی خورد و گرنه اخراجت خواهم کرد. و مصاحبه ای از قیل نوشته شده برای او طراحی کردند. البته بعدتر در ماجرای انتخابات سال 88 نیز حامیان احمدی نژاد با اصلاح طلبان از همین کارها کردند ولی چه کسی این مصاحبه های تحت فشار را باور کرد؟! ایمانیه زیر قولش زد و همین مصاحبه را برای وزارت بهداشت به عنوان سند فرستاد!!! برایش حکم اخراج زدند ولی در تجدید نظر، حکم معلق شد. یعنی یاسر رحمانی می توانست به دانشگاه باز گردد. اما ایمانیه بر خلاف قانون این اجازه را به وی نداد و او را به دانشگاه لرستان تبعید کرد
      در هر حال از خداوند برای شما اندکی انصاف و ترس از روز جزا طلب می کنم تا دین خود را به منافع چند روزه و زودگذر دنیا نفروشید.

  37. سلام
    دوستان خوبم حتما همه میدانیم که اگر نبود تندرویها و بی خردی امثال این جریان بی تدبیر ( طیف علامه) هرگز ما شاهد چنبره زدن جریان مردم فریب و قانون گریز با شعار مهر ورزی بر همه کشور نبودیم . پس همه باهم دست رد به سینه ته ما ندهای آنها بزنیم وبگزاریم بزرگان با کیاست وعقل گرا ی اصلاح طلب دانشگاه با تدبیر به نتیجه مطلوب برسند

  38. بازم سلام و بازم خطاب به اعضاء سابق تشکل انجمن اسلامی – طیف غیر قانونی علامه
    خیلی راحت با الفاظ بازی می کنید ولی باید بدانید که این دولت با مدیریت توانمند و با بصیرت دکتر روحانی این مرتبه مثل دوران اصلاحات خام حرفهای تهی و دشمن پسند شما مزدوران خود فروخته نمی شود و به امید خدا در منجلابی که افرادی امثال شما برای آن سید بزرگ (آقای خاتمی) ایجاد کردید دیگر قرار نخواهند گرفت.
    اینقدر ادله و مستندات دقیق از مزدوری و عناد این تشکل غیر قانونی وجود دارد و تاریخ ایران اسلامی عملکرد و رویکرد این تشکل خود فروخته را فراموش نحواهد کرد.
    از گرفتن حقوق ماهیانه از مجاهدین خلق توسط آقای ی.ر در ازای دادن اطلاعات و اخبار غیر واقع از محیط دانشگاه گرفته تا صدها اقدام ضد نظام و انقلاب دیگر که در پرونده کاری این تشکل مستند شده ثبت شده است.
    کافی است فقط از پرونده رونمایی شود.

    1. لازم نیست جهت مخفی کردن هویتت به خاتمی متوسل شوی
      اینطور که معلوم است شما دم و دستگاه اطلاعاتی بسیار قوی در اختیار دارید که چیزی که سیستم های امنیتی کشور موفق به کشف!! آن نشده اند را کشف کرده اید. برادر من بنا به حساسیتی که مردم و سیستم های امنیتی کشور به گروهک منافقین دارند ااگر کسی حقوق ماهیانه که هیچ کوچکترین ارتباطی با این گروهک فاسد داشته باشد حداقل حکمش اعدام است این چه چیزی است که اطرافیان ایمانیه موفق به کشف آن شده اند اما اداره اطلاعات نه؟ ضمنا آقایان با وعده حل مشکا آقای ی ر را وادار به مصاحبه می کند اما ناجوانمردانه همین مصاحبه را ضمیمه پرونده اش می کند و به تهران می فرستد و همین مصاحبه با خبرگزاری فارس که آقایان و یک دانشجوی دیگر متن آن را نوشته بودند دلیل صدور حکم می شود. حکم یاسر رحمانی در سایت حق تحصیل موجود است و تنها دلیل صدور حکم را همین مصاحبه با فارس ذکر کرده است.

    2. و باز هم خطاب به صیادی یا همان برادر حسین استان فارس
      امثال شما نان به نرخ روز خورها مطمئن باشیدجایگاهی در قلب ملت فهیم و با شعور ایران اسلامی ندارید و سید عزیز ما خاتمی مردم دار و نماد قرائت رحمانی از دین نبی مکرم اسلام هم در هیچ منجلابی نرفت که آن سزاوار خود برتر بینان نان به نرخ روز خور است .استفاده هاتان از این الفاظ بی ریشه برای انسانهای ریشه دار مغضوبترتان میکند که یک بار در انتخابات اخیر با همه ی دست و پا زدنتان کرد و نفهمیدید .بی خود هم روحانی را مصادره نکنید .کیست که نداند روحانی نه بزرگ به شما تمامیت خواهان انحصار طلب خود خدا پندار بود.8 سال مرارت و بدبختی و لرزان شدن پایه های اخلاق و امنیت و اقتصاد و دین دست آورد شما و دوستانتان است و بزرگترین خدمت به اسراییل غاصب.اینکه حقوق میگرفتید یا نه را خود بهتر میدانید

    3. پاسخ به جناب صیادی و صادق خان
      آقایان بهتر است نگاهی به نتاج نظرسنجی سایت در مورد ماندن یا رفتن ایمانیه بیندازید تا میزان محبوبیت خودتان ، ایمانیه و مقتدایتان احمدی نژاد ومنش وتفکری که به آن تعلق دارید را دریابید.

      1. پاسخ به رزیدنت
        سلام
        مهم نیست ایمانیه بماند یا برود . ضمن احترامی که برای شما قائلم ، حتمه میدانید پیشینیان این طیف غیر قانونی امثال ب ا ، ت ی چه بر سر استاد پنجه شاهین آوردند . مگر ایشان اصلاح طلب نبود که در دوران ریاستش هر روز غائله به پا می کردند . پس نتیجه می گیریم مو ضوع چیزی جز مخالفت با مذهبی ها نیست حال این مذهبی اصولگرا باشد یا اصلاح طلب ، رزیدنت عزیز همین کامنتهای فوق را مطالعه کن ببین با استاد هاشمی این دانشمند فرهیخته و رئیس آینده دانشگاه چه کرده اند . پس کمی تامل و….. نیاز هست تا ماهیت اینها را بیشتر بشناسیم

      2. از کی تا حالا پنجه شاهین اصلاح طلب شده و ما خبر نداشتیم؟ بعدشم مگه هرکی اصلاح طلب بود یا هم فکر ما بود نباید بهش انتقاد کرد؟ هاشمی اگه جز گزینه های ریاست بود که این … رو قبول نمیکرد که سرپرست یکی از معاونت های ایمانیه بشه، شما از ایمانیه حمایت کن کافیه، سنگ اصلاح طلب ها رو به سینه نزن، برادر

      3. بزن باران بهاران فصل خون است

        بزن باران که صحرا لاله گون است

        بزن باران که به چشمان یاران

        جهان تاریک و دریا واژگون است

        بزن باران که به چشمان یاران

        جهان تاریک و دریا واژگون است

        بزن باران بهاران فصل خون است

        بزن باران که صحرا لاله گون است

        بزن باران که دین را دام کردند

        شکار خلق و صید خام کردند

        بزن باران خدا بازیچه ای شد

        که با آن کسب ننگ و نام کردند

        بزن باران به نام هرچه خوبیست

        به زیر آوار گاه پایکوبیست

        مزار تشنه جویباران پر از سنگ

        بزن باران که وقت لای روبیست

        بزن باران بهاران فصل خون است

        بزن باران که صحرا لاله گون است

        بزن باران و شادی بخش جان را

        بباران شوق و شیرین کن زمان را

        به بام غرقه در خون دیارم

        به پا کن پرچم رنگین کمان را

        بزن باران که بیصبرند یاران

        نمان خاموش! گریان شو! بباران!

        بزن باران بشوی آلودگی را

        ز دامان بلند روزگاران

        بزن باران بهاران فصل خون است

        بزن باران که صحرا لاله گون است

        بزن باران که دین را دام کردند

        شکار خلق و صید خام کردند

        بزن باران خدا بازیچه ای شد

        که با آن کسب ننگ و نام کردند

        بزن باران به نام هرچه خوبیست

        به زیر آوار گاه پایکوبیست

        مزار تشنه جویباران پر از سنگ

        بزن باران که وقت لای روبیست

        بزن باران بهاران فصل خون است

        بزن باران که صحرا لاله گون است

    4. دوست عزیز خوب است مشا هم بدانید دولت تدبیر هم میداند که انجمنی واقعی افسار هیچ قدرتی را و هیچ دولتی را به گردن نمی اندازد و فقط در جهت اصلاح جامعه و برای حق ملت مبارزه میکند. نیازی به این نیست که شما لبه تیز شمشیر نشان بدهید .ما که خوب میشناسیم امثال شما را که هرطرف باد میوزد بادبان را به همان سو میچرخوانید.
      در پایان
      ما گر ز سربریده میترسیدیم در محفل عاشقان نمی رقصیدیم

  39. جالب هست حامیان ایمانیه دیدند هیچ مدرکی ندارند و خودشون هم میدونند که غیر قانونی انجمن را تعطیل کردند و ناعادلانه با اعضای انجمن برخورد کردند روی آوردند به اتهام زنی،اینبار به اسم اصلاح طلبی و هواداری از خاتمی و روحانی میان نظر میدن، البته یه نفر با ادبیات هتاکانه و مشابه میاد به اسم دو نفر( صادق و صیاد) نظر می ده، مزدور شما هستین، اونم مزدور ایمانیه، ادبیات کیهانی، احمدی نژادی و ایمانیه ای، اگر مدرکی داشتین که تو این 8 سال رو میکردین، نه که بیاین تو دنیای مجازی بگم بگم راه بندازین،

  40. به فرمایش مولا علی ع به حرف بنگرید نه زننده حرف. به جای زیر سوال بردن بچه های انجمن اگر می توانید به صحبت های ایشان پاسخی در خور دهید. اگر می توانید…

  41. ایشان با این همه بی عدالتی هایی که کرده اند ومن قسمتی از آن ها را در اینجا دیدم و البته فکر می کنم بسیار بیشتر از این ها باشد. باز همچنان ادعا می کنند، تشنه خدمت هستند و نه شیفته قدرت!!! فکر می کنم دادگاهی عادلانه برای بررسی بی عدالتی های ایمانیه در سالهای گذشته ضروری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.