احیای برق شیراز یک ضرورت است

خبر پارسی – عبدالکاظم دریساوی – وقتی عده ای از آدم ها به دلیل تحلیل ها ودیدگاه های نادرست از شرایط فوتبال کشور به خیال خود خصوصی سازی در فوتبال را با برق کلید زدند این روزها را نمی دیدند که چگونه این ویترین پر تماشاگر را از دست می دهند.

ای کاهش این جماعت یکبار برای همیشه بانقد منصفانه، عملکرد خود به اشتباهات و زیان هایی که به فوتبال با سابقه برق شیراز زدند اعتراف کرده و صادقانه برای احیا و نوسازی این باشگاه ریشه دار تلاش می کردند.ایده خصوصی سازی درفوتبال ایران بیشتر به یک نگاه اراده گرایانه (ولونتاریستی ) می ماند تا یک دیدگاه واقع بینانه زیرا در فوتبال دولتی کنونی خصوصی سازی محلی از اعراب نداشته و ندارد حال چه شبه دولتی ها به میدان بیایند و چه خصوصی ها و چه افراد جویای نام ! این واقعیتی تلخ است که برخی با ندانم کاری تیشه به ریشه این درخت تناور و پر ثمر زدند. در این میانه اما این فوتبال فارس بود که با بی صاحب شدن برق قدیمی و ریشه دارش بیشترین زیان را از دست اراده گرایان محافظه کار خورد.

به همین مناسبت با آقای خلیل صالحی مدیرعامل سابق این باشگاه گپ و گفتی کوتاه داشتم.صالحی که از نوجوانی تا کنون کلیه مدارج فوتبال را از تیم سپه آبادان و ذوب آهن اصفهان و برق شیراز به عنوان بازیکن اثر گذار طی کرده و بعدها به دلیل شم مربیگری و مدیریتی بنا به نیاز و ضرورت در عرصه مدیریت و باشگاهداری خوش درخشیده مختصری حافظه را به سخن سپردیم.

برق در زمان مدیریت صالحی هیچ گاه بازیکن یا مربی داخلی و خارجی نتوانستند که مربی سالاری یا بازیکن سالاری را بوجود آورند فقط به این دلیل ساده که آقای صالحی رمز و راز و رموز فوتبال باشگاهی را تمام و کمال می دانست. صالحی با آهی در دل، لب به سخن گشود و گفت هرچه بود فوتبال و جوانان این شهر ضررکردند و گذشته را باز نکنیم زیرا دردی را دوا نمی کند مهم‌ حال و آینده فوتبال فارس است که بایدبه سرعت و حقیقتا احیا شود.

صالحی معتقد است که احیای برق کار  هیات فوتبال نیست زیرا آنها  توان و جایگاه و نفوذ لازم را ندارند که بتوانند در این مقوله ورود کنند ولی مدیرکل ورزش و جوانان استان می تواند در راستای جبران گذشته موضوع احیای باشگاه برق شیراز را به عنوان یک وظیفه عاجل در دستور کار خویش قرار دهد.

این پیشکسوت خوشنام باشگاه برق و عرصه مدیریت فوتبال افزود. این مهم تنها از عهده نمایندگان شیراز و مجمع نمایندگان فارس بر می آیدکه از طریق وزارت نیرو پیگیری شود. مردم از نمایندگان شهر و استانشان انتظار دارند حال که ورزشگاه بزرگ پارس در آستانه بهره برداریست آستین همت بالا زده و از وزارت نیرو این خواست دیرینه مردم فارس و بویژه مردم شیراز را برآورده سازند تا شیراز همانند سایر شهرهای دارای فوتبال یکبار دیگر بتواند فوتبال و استعدادهای ناب خود را عرصه کند و بهتر از گذشته انبوه جوانان علاقه مند را به ورزشگاه ها بکشاند.

صالحی دیدگاه منطقی و دلسوزانه ای بیان کرد که اگر خوب شنیده و بدون کمترین حاشیه سازی در راستای آن عمل شود آن گاه می توان درخشش برق را شاهد بود در غیر اینصورت فرصت هایی که فوتبال در بطن خود دارد یکی پس از دیگری به تهدیدات عجیب و غریبی به نام افزایش ناهنجاری و بزه کاریها و انواع انحرافات تبدیل خواهد شد.

1 دیدگاه برای “احیای برق شیراز یک ضرورت است

  1. مردم از نمایندگان شهر و استانشان انتظار دارند حال که ورزشگاه بزرگ پارس در آستانه بهره برداریست آستین همت بالا زده تا بهتر از گذشته انبوه جوانان شیرازی علاقه مند را به ورزشگاه ها بکشاند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.