نمایندگی اداره ورزش و جوانان در صدرا مستقر می‌شود

نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا تا پایان اردیبهشت سال جاری مستقر می‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا: دکتر خداجو مدیرکل اداره ورزش و جوانان فارس باحضور در شهر صدرا و در حسینیه سیدالهشدا از نزدیک با ورزشکاران و مربیان و تعدادی از اعضای شورای اسلامی صدرا دیدار کرد و از نزدیک پای صحبت های آنها نشست.

 

در این دیدار صمیمانه هرکدام از ورزشکاران و و مربیان و مطالبه گران مشکلات و دغدغه مندی حوزه ورزش در شهر صدرا را بیان کردند که مهمترین مشکل شهر صدرا را عدم استقرار نمایندگی این اداره کل در شهر صدرا و عدم اجرا و تکمیل پروژه های نیمه تمام و عدم تخصیص بودجه کافی به تیم های ورزشی این شهر دانستند.

 

همچنین مهندس خداکرم فیروزمند رئیس کمیسیون فرهنگی؛ اجتماعی؛ ورزشی و حقوقی شورای اسلامی صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین المللی خبر داد.

 

مرتضی زارع یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی صدراکه در این جلسه حضور یافته بود بااشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش توسط سرمایه داران گفت : با روی کارامدن شورای فعلی بر سرکار فقط دو زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا ۷ زمین چمن دیگر به بهره برداری رسید و الان شهروندان از آن استفاده میکنند که این کار از وظایف ذاتی اداره ورزش و جوانان بوده که به دلیل نبود آن در شهر صدرا شهرداری و شورای اسلامی آن را انجام داده است. متاسفانه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران وجود ندارد که این همت مجموعه اداره کل ورزش را میطلبدکه به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

 

رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی صدرا همچنین انتقادی به رها شدن زمین بلوار حافظ داشت که قرار بوده به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقمندان تبدیل شود که بعد از گذشت چندین سال بلاتکلیف مانده است.

 

پس از شنیدن مطالبات اهالی ورزش صدرا دکتر خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس قول مساعد دادند که تاپایان اردیبهشت سال ۱۴۰۳ نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر شود تا نسبت به ساماندهی هیئت های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام نمایند. همچنین مبلغ ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت صدرا اختصاص داده شود و تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام شود و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده شود و تا پایان شهریورماه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام شود. همچنین سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا که در اختیار هیئت اسب دوانی شیراز است پیگیری شود تا در اختیار ورزشکاران شهر صدرا قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.