یک عضو بنیاد باران معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس شد

خبر پارسی – هادی پژوهش جهرمی با پیشنهاد استاندار فارس و با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، متن حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به پژوهش جهرمی به شرح زیر است:
جناب آقای هادی پژوهش جهرمی
سلام علیکم
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای”مدظله العالی” در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
به گزارش خبر پارسی هادی پژوهش جهرمی عضو شورای بنیاد باران استان خراسان رضوی ،و مدتی نیز معاون سیاسی امنیتی استانداری این استان بوده است.
پژوهش سابقه معاونت سیاسی – امنیتی استانداری‌ فارس را نیز در زمان استانداری صحرائیان در کارنامه دارد.او در سال ۷۹ و در جریان سفر رئیس دولت اصلاحات به شیراز پرده از توطئه علیه رئیس جمهور وقت برداشت.
در گفت و گویی که اینجانب (فرزاد صدری) به عنوان سردبیر وقت ایسنا با پژوهش داشتم وی بیان داشت:حرکت سنجیده و کوری در طول سفر ریاست جمهوری به شیراز در شرف شکل‌گیری بود که عوامل این حرکت سازمان یافته محفلی در نطفه خفه شد.
او گفت: افرادی که در این حرکت سازمان یافته محفلی شرکت داشتند، دستگیر شدند و موضوع در دست بررسی و پیگیری است.
وی شایعه‌ی مربوط به توزیع ۱۵۰ هزار پوستر دکتر مصدق در کنار پوسترهای خاتمی در جریان سفر ریاست جمهوری به شیراز را تأیید کرد، اما در خصوص معرفی این حرکت سازماندهی شده‌ی محفلی، گفت: اجازه بدهید موضوع بررسی شود و مسیر قانونی‌اش را طی کند، زیرا این حرکت نیاز به بررسی دقیق دارد، چرا که این حرکت یک توطئه‌ی تبلیغاتی سنگینی بود که در شرف شکل‌گیری بود.
پژوهش در پاسخ به این پرسش که آیا این حرکت از سوی گروهی سازماندهی شده و هدایت شده بود، گفته بود: با بررسی و تحقیق بیشتر و دقیق، افراد دخیل در حادثه را معرفی خواهیم کرد.
آیا پژوهش باز هم حرکت های محفلی را در نطفه خفه خواهد کرد؟گذشت زمان پاسخ مناسبی به این سئوال خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.