کتاب صوتی “یک‌ ون شبهه” در شیراز رونمایی شد

به همت بسیجیان سپاه بقیه الله(عج) شیراز کتاب صوتی “یک‌ ون شبهه” رونمایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز چهارشنبه ٢۶ بهمن در حاشیه آئین رونمایی از این کتاب در جمع خبرنگاران بیان کرد: ‌یکی ضرورت‌های امروز جامعه که توسط سکان‌دار انقلاب مورد مطالبه قرار گرفته، جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار مجید علیپور با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از اعتقادات دینی ماست، تصریح کرد: ولی فقیه انگشت اشاره خود را برای گام برداشتن صحیح در این مسیر گرفته‌اند؛ جهاد، صرفا دست گرفتن سلاح برای مقابله با دشمن نیست، بلکه هر عرصه‌ای که نیاز به کار سخت و مقاومت داشته باشد، معنای جهاد پیدا می‌کند.

او با بیان اینکه امیرالمؤمنین (ع) در دوران کوتاه حکومت اسلامی، شاهد فتنه‌هایی مختلفی بودند، عنوان کرد: منطق اسلام اینقدر غنی است که پاسخ همه شبهات داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز همچنین با بیان اینکه کتاب “یک‌ ون شبهه” پاسخ به سوالات و شبهات رایج در جامعه بخصوص برای نسل جوان است، ادامه داد: این کتاب با یک نگاه علمی، مستند و بی عیب و نقصی پاسخ این شبهات را ارائه کرده است.

علی‌پور گفت: از آنجا که در جهاد تبیین باید از همه ابزارها استفاده کنیم، تصمیم بر این شد که فایل صوتی این کتاب تهیه شود تا کسانیکه فرصت مطالعه ندارند، در مواقع مختلف با صوتی دلنشین‌ گوش دهند.

او گفت: انتشار این فایل شراکت در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.