وقوع آدم ربایی در شیراز صحت ندارد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با تکذیب وقوع آدم‌ربایی در شیراز، گفت: شهروندان به شایعات پخش شده در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار صحیح را از منابع رسمی یا خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

سرهنگ حمید افرامن در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: روز دوشنبه ۱۶ خرداد کلیپی با این محتوا که مردی حدودا ۳۸ ساله در خیابان مشکین‌فام شیراز قصد ربایش دختری ۶ ساله را داشته و توسط اهالی محل دستگیر و تحویل کلانتری ۱۱ زند شده است، در فضای مجازی منتشر شد که پس از بررسی موضوع، این موضوع از سوی پلیس آگاهی کاملا رد شد.

او در خصوص واقعیت ماجرا گفت: برابر بررسی‌های پلیس آگاهی، فردی که دارای اعتیاد به موادمخدر صنعتی بوده، به دلیل توهم ناشی از مصرف موادمخدر، در خیابان به سمت یک دختر بچه حرکت می‌کند.

افرامن با بیان اینکه کودک یاد شده در چند متری مادرش در حال تردد بوده است، افزود: بررسی پلیس نشان داد که فرد بازداشت شده، قصد ربایش کودک را نداشته و تحت تاثیر مسائل روحی و روانی و توهم ناشی از مصرف موادمخدر بوده است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با بیان اینکه موضوع آدم ربایی صحت نداشته و کذب محض است، گفت: شهروندان به شایعات پخش شده در فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار صحیح را از منابع رسمی یا خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.