معرفی رئیس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس/کوروش کمالی تاکید کرد:برجسته کردن نقش و تأثیر فرهیختگان، دانشمندان، شاعران و نویسندگان در گذشته و معاصر

خبر پارسی – رئیس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس بر لزوم داشتن نگاهی واقع بینانه به آنچه توسعه فرهنگی عنوان و ارزیابی می‌شود، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، کورش کمالی سروستانی سه‌شنبه اول اردیبهشت در آیین معارفه خود به‌عنوان رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس، گفت: اینکه توسعه فرهنگی جوهر و اساس تمام توسعه‌ها به‌شمار می‌رود، یک باور عمیق قلبی است.

وی با تصریح اینکه برای دست‌یابی به توسعه‌ای پایدار، تمام جوامع نیازمند عبور از تونل فرهنگ هستند، استفاده خردمندانه و عالمانه و بهینه از تمام ظرفیت‌های ایران و فارس کهن را گامی اساسی در اعتمادسازی و تعامل فرهنگی دانست.

کمالی‌سروستان خاطرنشان کرد: اگرچه در تعریف سنتی کتابخانه مکان حفظ و نگه‌داری کتاب و اسناد است، اما در سیاست جدید تدوین و ترسیم شده از سوی رئیس کتابخانه ملی بر آنیم که کتابخانه به مکان تبادل فرهنگی تبدیل شود و پویایی و خلاقیت و آفرینش را در یک هم‌افزایی فرهنگی بر داشته‌های غنی ایرانی ـ اسلامی خود بیفزاییم.

رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، برجسته کردن نقش و تأثیر فرهیختگان، دانشمندان، شاعران و نویسندگان در گذشته و معاصر را از اهدافی برشمرد که در اندیشگاه کتابخانه ملی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، امروز در آیینی با قدردانی از محمدعلی رنجبر، کورش کمالی سروستانی به‌عنوان رئیس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس معرفی شد.

 

 

۲۸۵۰۸۲۴-۴۲۹۰۱۲۳

 

۲۸۵۰۸۲۴-۴۲۹۰۱۳۲

۲۸۵۰۸۲۴-۴۲۹۰۱۳۳

۲۸۵۰۸۲۴-۴۲۹۰۱۲۹

۲۸۵۰۸۲۴-۴۲۹۰۱۳۱۲۸۵۰۸۲۴-۴۲۹۰۱۲۴

1 دیدگاه برای “معرفی رئیس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس/کوروش کمالی تاکید کرد:برجسته کردن نقش و تأثیر فرهیختگان، دانشمندان، شاعران و نویسندگان در گذشته و معاصر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.