مظفر مختاری؛ناراحت ترین بازنده شورای پنجم؟!

خبر پارسی – فرزاد صدری : عضو ۵۸ ساله شورا که کم کم وارد دهه ششم زندگی اش می شود در انتخابات اخیر نشان داد هنوز درک درستی از وقایع اجتماعی و سیاسیکشور ندارد!

مظفر مختاری بدون جدی گرفتن این وقایع و بی اهمیت نسبت به فضای مجازی بیشترین تبلیغات بیلبوردی را در سطح شهر شیراز داشت و نتیجه هزینه های بسیار گزاف تبلیغاتی اش فقط ۲۸ هزار رای برای او به ارمغان آورد تا اگر شورا به جای ۱۳ عضو، ۲۶ عضو می خواست او به عنوان نفر بیست و پنجم وارد شورا شود!

مختاری که تحصیلاتش در حد کارشناسی مدیریت دولتی است سالهاست ریاست هیئات مذهبی استان را بر عهده دارد و شاید گمان می کرد به پشتوانه سبد رای همین هیئات بدون دغدغه به شورا ورود پیدا می کند. هرچند تبلیغات مختاری در سطح  شهر به گونه ای بود که برایش ضد تبلیغ شد و برخی به شوخی می گفتند تنها جایی که مختاری تبلیغ نکرده پیشانی شهروندان شیرازی است!

او نیز ناظر و نماینده شورا در کمیسیون ماده صد شهرداری منطقه هفت بود اما هرچقدر که انبوه سازان از حضور تذروی در کمیسیون ماده صد عزا می گرفتند حضور مختاری در این کمیسیون برای انبوه سازان قوت قلب بود!

مختاری را باید ناراحت ترین بازنده شورای پنجم دانست چه اینکه حتا اگر کتمان هم کند نمی تواند از مخارج کمر شکن بیلبوردهایش در سطح شهر شانه خالی کند.بیلبوردهایی که هزینه چاپ و نصب آنها علامت سئوال خیلی از هیئاتی ها شد.اگر مختاری از جیب خود هزینه کرده باشد که وای به حال یک هیئاتی و هزینه هایی از این دست و اگر اسپانسر داشته باید سئوال کرد نفع اسپانسر از تبلیغ برای مختاری چه بوده و البته باز هم وای به حال یک هیئاتی!

مظفر مختاری شاید به واسطه حضورش در هیئات مذهبی انسان بسیار احترام گذاری باشد اما در شورای شهر شیراز هرگز عضو با ثبات و اثرگذاری نبود.او را به عنوان عضوی از شورا می شناسند که برای خانواده شهداء احترام زیادی قائل بود و بر نامگذاری خیابان ها به نام شهداء نیز اصرار داشت.

از مظفر مختاری به عنوان کسی که گاهی در شورا شلوغ می کرد اما فاقد برنامه و استراتژی قابل توجهی برای شهر بود نام می برند.

در پایان باید گفت شاید بهترین جا برای خدمت کردن مختاری را باید همان هیئات مذهبی نام برد، اما مخارج خارج از عرف او برای تبلیغات شورا با روح حاکم بر فعالیت های مذهبی سازگار نبود و ادامه فعالیتش در هیئات مذهبی قطعا او را با دوگانگی ریخت و پاش و قناعت مواجهه خواهد کرد. عضو شورای شهر باید یک مغز متفکر و با برنامه باشد.عضو شورا باید با سخنرانی های خوب و اثر بخش خود  در شورا  مایه مباهات شهروندان باشد.امروز مردم به آن سطح از بلوغ فکری رسیده اند که به برنامه و گفتمان رای دهند نه به بنر و شعار !شما در مورد مختاری چگونه فکر می کنید؟کدام سخنرانی و یا برنامه او در ذهن شما ماندگار شده است؟آخرین روزهای حضور او در شورا توام با انبوه تصاویرش در سطح شهر شد.ظریفی می گفت همایش پیر غلامان با آن همه هزینه برایش تبلیغ منفی شد اما درس عبرت نه!

2 دیدگاه برای “مظفر مختاری؛ناراحت ترین بازنده شورای پنجم؟!

  1. ولی به اندازه لیلادودمان تبلیغ نزده بود تو شهر..
    از پایین شهرا هم نگذشته بود خانم دودمان طوریکه تو سلطان آباد عکس خودشو رو پوستر خودش دبل چسبونده بود…

  2. جناب نویسنده محترم،درمورد متن شمابایدبه عرض برسانم که:
    1-عاقلان دانند.
    2-واقعا جای سوال داره چراازشورای قبلی کسی رای نیاورد.
    3-شورای شهرسیاسی نبود که اونم شد،البته خوش بحال بادمجان دورقاب چینها.
    4-نویسنده محترم از حق الناس بترس که ازحق الله بدتر گریبانتومیگیره.
    والسلام علی من تبع الهدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.