مدارس روستایی با مشارکت نیروگاه سیکل ترکیبی تجهیز می‌شوند

آیین تجهیز مدارس روستایی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز با مشارکت نیروگاه سیکل ترکیبی فارس، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، مراسم ارسال تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی به مدارس روستاهای بخش ظفرآباد با حضور مدیر، اعضای شورای معاونین و جمعی از کارکنان آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی فارس با همراهی کارشناسان و هیأت امنا، خانواده‌های معزز شهیدان جامه‌یزگی و ظفرآبادی، جانبازان جنگ تحمیلی و مدافع حرم و دانش‌آموزان مدارس بخش ظفرآباد و فرهنگیان، برگزار شد.

سید عبدالصمد موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در این آیین یکی از اهداف آموزش و پرورش را تربیت نیروی انسانی، شهروند صالح، سازنده، منتظر و تمدن‌ساز عنوان کرد. او با یادآوری رویداد بزرگ انتخابات و امتحان پیش‌رو، انتخابات را صحنه آشکار و واضح مردم‌سالاری دانست و شرکت در آن را وظیفه همگان دانست.

وی برحضور و ایجاد شور و نشاط تأکید کرد و گفت: با شعار «همه می‌آییم» در انتخابات اسفند شرکت خواهیم کرد؛ به یقین نتیجه، رأی مردم خواهد بود ولی ایجاد حماسه حضور تکلیف همه‌ی ماست.

محمودی مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی فارس نیز در این مراسم بر نقش مهم آموزش و پرورش در تربیت و پرورش فکری، علمی و فرهنگی دانش‌آموزان تأکید کرد و همراهی همه نهادها با آموزش و پرورش که عهده‌دار رشد و پرورش دانش‌آموزان به عنوان نیروی انسانی آینده کشور است را خواستار شد.

در این مراسم لوح قدردانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز به مدیر عامل نیروگاه سیکل ترکیبی و هیأت همراه اهدا شد. همچنین از دانش‌آموزان موفق و مقام‌آور قرانی با اهدای لوح قدردانی شد. بر این اساس شش مدرسه روستایی بخش ظفرآباد در مقاطع ابتدایی و متوسطه پسرانه و دخترانه، با اعتبار ده میلیارد ریال و با مشارکت نیروگاه سیکل ترکیبی و آموزش و پرورش استان، به وسایل آموزشی و کمک آموزشی شامل ۴۰۰ صندلی و ۲۰ سیستم رایانه، تجهیز شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.