مجلس خبرگان وامدار هیچ جریان سیاسی نیست

داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس گفت: مجلس خبرگان رهبری، وامدار هیچ جریان سیاسی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند  در یک نشست خبری اظهار داشت: ایده بنده در ورود به انتخابات مجلس خبرگان رهبری این است که این مجلس بتواند در مسیر تحول در حکمرانی ولایی گام بردارد.

وی با تأکید بر اینکه مجلس خبرگان باید به مردم گزارش دهد و همه موارد را به استحضار آن‌ها برساند، افزود: باید مردم را به حساب بیاوریم و با آن‌ها شفاف باشیم و نتیجه پیگیری‌ها را گزارش کنیم.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس خاطرنشان کرد: جلب اعتماد مردم، رضایتمندی و تقویت مشارکت مردم، رشد بینش و نگرش مردم و همچنین افزایش مسئولیت‌پذیری بسیار اهمیت دارد.

پیروزمند معتقد است مسئولان ما در هر رده‌ای که هستند و از هر جریان سیاسی که باشند، نباید فکر کنند که در حاشیه امنی قرار دارند.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس خبرگان نه وزیر و نه وکیل هستند و نه می‌توانند عزل و نصب کنند و همچنین نه تخصیص اعتبارات می‌توانند انجام دهند و نه می‌توانند در جریان مداخله ورود کنند، اما شتاب دهنده تحول در حکمرانی ولایی هستند که البته معنای آن دخالت در کار دستگاه‌های اجرایی نیست.

داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان فارس تأکید کرد: مجلس خبرگان یک اعتبار دارد و که باید از آن به نفع مردم و رهبری استفاده کند.

پیروزمند با تصریح بر این موضوع که مجلس خبرگان باید به یک هویت یکپارچه و گفتمان واحد دست یابد و در واقع به یک تریبون و صدای واحد تبدیل شود، به ضرورت تحول در حمکرانی ولایی اشاره کرد و گفت: افزایش توان داخلی وقتی رخ می‌دهد که تحول در مشارکت بخشی به مردم، جدی گرفته شود؛ هر چند نظام ما در حوزه تحول، مثال زدنی است، اما در مسیر آینده به دلیل تحولات پیش رو و نظم جهانی باید با آمادگی بیشتری وارد میدان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.