لزوم برگزاری رویدادهای تخصصی تولید محتواهای دیجیتال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره بر لزوم برگزاری رویدادهای تخصصی تولید محتواهای دیجیتال، گفت: باتوجه‌به اینکه حوزه آموزش حوزه‌ای است که به‌شدت متحول شده است، برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند باعث پیشرفت در تخصص فرد شود.

به گزارش خبر پارسی، حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه بازدید از پنجمین رویدادتولید ومحتوا دیجیتال بسیج در استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: طی سالیان گذشته که در کشور جاری شده است برگزاری رویدادهایی که با حضور کارشناسان و داوران هم‌زمان به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود جایگاه خوبی را پیدا کرده است.

وی با اشاره بر لزوم برگزاری رویدادهای این چنینی گفت: باتوجه‌به اینکه حوزه آموزش حوزه‌ای است که به‌شدت متحول شده است برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند باعث پیشرفت در تخصص فرد شود.

قانعی، فردمحوری در تولید محتوا را یک معضل دانست و افزود: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می‌شود که به‌صورت گروه حرکت کنند و باعث پایداری شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی فارس در خصوص تأثیرگذاری رویداد تولید محتوا در عرصه جنگ نرم، گفت: مسئله‌ای در دنیا بنام استراتژی و راهبردهای توسعه و تبیین محتوا که اگر سیاست‌گذارها در این عرصه نقش فعالانه‌ای را ایفا کند در همه پلتفرم‌ها نقش مهمی را ایفا کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به سطح رویداد افزود: طبیعت چنین رویدادهایی این است که بتوانند از استعدادهای همدیگر استفاده کنند و اگر هوشمندانه طراحی شده باشد قطعاً اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.