فراهم شدن زمینه آزادی ۱۶ زندانی در فارس

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با کمک ستاد اجرایی فرمان امام زمینه آزادسازی ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان مهیا شد.

حسین پورنورعلی چهارشنبه ۴ خرداد در حاشیه مراسم اهدای بسته‌های معیشتی به زندانیان فارس، گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر تعداد ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان به همت این ستاد  به آغوش خانواده بازگشتند.

او افزود: همچنین به منظور حمایت از خانوارهای زندانیان تعداد ۷۵۰ بسته غذایی به ارزش حدود ۶۰۰ میلیون تومان در قالب رزمایش نسیم مهر تهیه و توزیع شد.

پور نورعلی، از ایجاد اشتغال و فعالیت در دیم‌زارها و اراضی کشاورزی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با مشارکت بنیان برکت و هلدینگ کشاورزی در قالب تفاهم نامه‌ای با اولویت‌بندی توانمندسازی و اشتغال خانواده‌های زندانیان خبر داد و گفت: حدود ۶ هزار مصوبه اشتغال محور نیز مدنظر است و در سال جاری محقق خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در فارس خاطرنشان کرد: بنیاد برکت پای کار اشتغال‌زایی برای زندانیان و خانواده‌هایشان ایستاده است، چرا که این قشر آسیب‌پذیر هستند و باید از آن‌ها حمایت شود. زندانیان و خانواده‌هایشان به عنوان یکی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تحت پوشش حمایت‌های ویژه و خاص بنیاد برکت قرار دارند.

این مقام مسئول همچنین از حمایت و مساعد بنیاد احسان در زمینه خدمات پزشکی و ارائه خدمات درمانی توسط گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکان به اقشار محروم در مناطق مختلف خبر داد و گفت: با توجه به تفاهم نامه کلی بین ستاد و اداره کل زندان‌ها ۱۰۰ میلیاردی صرف آزادسازی و حمایت از خانواده‌های زندانیان اعتبار تخصیص داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.