رییس ستاد همتی درفارس: رقیب می خواهد که مشارکت در این دوره پایین باشد

خبرپارسی – رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان فارس گفت:  کسانی که تصور می کنند شرکت در انتخابات مهر تاییدی بر مهندسی انتخابات است بدانند که رقیب نیز همین را می‌خواهد که مشارکت در این دوره پایین باشد.

بسید احمد موسوی یکشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با طرح این سوال که “چرا باید در انتخابات شرکت کنیم؟” ، به این پرسش پاسخ گفت و افزود: زیربنای جمهوری اسلامی را اراده مردم تشکیل داده و صندوق اخذ رای یکی از نمادهای جدی نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: همه ما مردم دل در گرو این مرز و بوم داشته و با امید زنده ایم و زنده به آنیم که آرام نگیریم.
رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه استان فارس، بی تفاوتی و بی عملی را در انتخابات پسندیده ندانست و گفت: در بی تفاوتی پیشرفت حاصل نمی‌شود و همه فعالیت‌های بشری بر پایه حرکت شکل گرفته است.
او با بیان اینکه خلاف مسیر توسعه کشور است اگر مردم از صندوق های اخذ رای دور باشند،افزود: پیام دوم خرداد سال ۷۶ پیام حرکت و ایستادگی بود و اصلاحات یعنی زدودن پیرایه‌هایی که به اصل چسبیده است.
موسوی اضافه کرد: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ عده‌ای منتقد هاشمی رفسنجانی بودند و به همین دلیل در آن انتخابات شرکت نکردند که این موضوع منجر به این شد که نامزد دیگر برنده شود.
وی عدم حضور در انتخابات سال ۸۴ و کوبیدن بر طبل عدم حضور را دلیل وارد آمدن خسارت عظیم به کشور در سال‌های بعد دانست.
موسوی در ادامه به پیامی که شامگاه دوشنبه از سوی برخی اصلاح طلبان منتشر شده اشاره کرد و گفت: برخی از این پیام بعنوان عدم حضور در انتخابات یاد کرده‌اند که نظر من مخالف این برداشت است.
وی با بیان اینکه در این انتخابات کاندیدایی حضور دارد که شاخصه‌های اصلاح‌طلبی را در حد قابل قبولی دارا است، گفت: کسانی که تصور می کنند شرکت در انتخابات مهر تاییدی بر مهندسی انتخابات است بدانند که رقیب نیز همین را می‌خواهد که مشارکت در این دوره پایین باشد.
رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فارس با اشاره به مواضع همتی درباره اجرای برجام در صورت پیروزی در انتخابات تصریح کرد: اصولگرایان مخالف به ثمر نشستن برجام‌ هستند و در خارج کشور نیز آمریکا، اسرائیل و کشورهای متخاصم منطقه که علیه ایران هستند، خواهان شکست برجام هستند.
وی با بیان کرد: براندازان نیز نمی خواهند کسی در این دوره از انتخابات شرکت کند و مردم در صورت عدم حضور، موجبات خرسندی این گروه‌ها را فراهم خواهند کرد.
موسوی در ادامه با بیان اینکه عبدالناصر همتی در ۱۶ سال اخیر از روش و مشی اصلاح طلبی دفاع کرده و شایسته حمایت این قشر در انتخابات پیش رو است،گفت: ستاد همتی در سطح استان فارس حدود ۵ روز است که تشکیل شده در صورتیکه بیش از یک هفته از زمان رسمی تبلیغات گذشته بوده و طی چهار روز گذشته نیز احکام روسای ستادهای همتی در شیراز و شهرستانها ابلاغ شده است.
او در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: با وجود برگزاری سه مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری هنوز فضای یخ زده انتخاباتی شکسته نشده است و این در حالی است که ۲ رقیب اصلی این دوره مشخص شده که رییسی و همتی هستند.
وی گفت: بسیاری از اصولگرایان ازجمله آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در سالهای گذشته و اخیرا نیز لاریجانی به جبهه اصلاح طلبی پیوستند چون درک کردند که این مسیری است که باعث اعتلا و توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.
رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فارس اعلام کرد: در فضای سرد انتخاباتی کنونی عده‌ای سعی دارند نقش مردم را کمرنگ کنند و بگویند که حضور مردم اهمیتی ندارد و در هر صورتی انتصابات برگزار می‌شود اما مردم ایران اعتنایی به این عده نخواهند داشت.
وی ادامه داد: مردم هر زمانی که احساس خطر کنند وارد میدان می شوند و پیش بینی می‌کنم که در این دوره انتخابات مردم از احزاب جلوتر خواهند بود.
موسوی اظهار داشت: کسانیکه از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند و گروهی که مخالف پیوستن به اف ای تی اف هستند اکنون در ستادهای رقیب حضور دارند و مردم قطعا این نشانه‌ها را دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا در جامعه اعلام کرد: عبدالناصر همتی به دلیل شرایط کنونی و با هدف حفظ سلامت مردم، از سفر به فارس خودداری می‌کند و ساعت ۲۲ دوشنبه ۲۴ خردادماه جاری از طریق شبکه‌های مجازی به صورت زنده با مردم استان فارس سخن می‌گوید.
وی مهمترین مشکل دولت روحانی را عدم ارتباط با بدنه اجتماعی جامعه عنوان کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در فضای کنونی که ناشی از تحریم است از لحاظ اقتصادی خوب عمل کرد و در سطح کلان نمره قابل قبولی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.