دیدار مردمی عضو شهر شیراز و شهردار منطقه هفت با شهروندان

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منطقه هفت به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهروندان ساکن در شهرک امام حسین(ع) با اهالی و هیات امنای مساجد و حسینه های این شهرک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه هفت روز یکشنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء تذروی نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، اکبری شهردار و معاونین و مسئولان شهرداری منطقه هفت، روسای دستگاه های اجرایی، مسئولان اداره اوقاف، جانشین رئیس کلانتری گلسرخ و یاوران شورا و هیات امنا و ائمه جماعات در مسجد جامع شهرک امام حسین (ع) با شهروندان دیدار و گفتگو کردند.

تذروی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه افزود: برپایی میز خدمت در مساجد یک برنامه بی‌نظیر است و شهروندان با حضور در این جلسات مشکلات و درخواست های خود را بیان می کنند و امیدواریم اجرای این دیدارها گامی در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات باشد.

وی ادامه داد: مجموعه منطقه هفت در سالیان گذشته در مظلومیت قرار گرفته بود اما امروز پروژه های بزرگی در سطح این منطقه در حال اجرا است که در مناطق دیگر مشاهده نمی کنیم و امروز با تیم فعال و جهادی در شهرداری منطقه هفت اقدامات بیشتر از قبل در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد با یاری پروردگار با اتمام این پروژه ها بتوانیم در راستای رضایتمندی شهروندان گام های بیشتری برداریم.

تذروی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز یک شورای انقلابی و پیگیر در رفع مشکلات شهر و شهروندان هستند و تمام اعضا از طرف شما انتخاب شده اند و وظیفه داریم در خدمات رسانی و پیگیری مشکلات و درخواست های شهروندان گام برداریم اما بعضی از درخواست های شهروندان خارج از ضوابط و قوانین است که انجام نمی گیرد و سعی کردیم بیشتر درخواست ها و مشکلات شهروندان در چارچوب قوانین در کمترین زمان ممکن حل و فصل نماییم.

قاسم اکبری، شهردار منطقه هفت نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در حدود ۵ ماه که به عنوان شهردار منطقه هفت در خدمت شهروندان هستم با جناب آقای تذروی ناظر شورا در منطقه تلاش کردیم بتوانیم بر اساس بودجه منطقه خدمات رسانی انجام گیرد و پروژه هایی که از قبل در منطقه اجرا شده است به اتمام برسانیم و پروژه های جدید نیز متناسب با نیاز منطقه و شهروندان اجرا کنیم.

وی ادامه داد: در جلساتی که با یاوران شورا برگزار می شود با برنامه ریزی مقرر گردید که یاوران سه پروژه اولویت دار متناسب با نیاز هر محله معرفی نمایند تا در بودجه سال آینده گنجانده شود تا بتوانیم به مرحله اجرا برسانیم که با یاری پروردگار و همکاری یاوران و زحمات آقای تذوری این برنامه انجام شد و تلاش خواهیم کرد تمام پروژه ها در سال آینده اجرایی گردد.
گفتنی است در این جلسه شهروندان در خواست های خود در خصوص تجهیز پارک محله ای ، نصب سرعت گیر، اجرای فاضلاب، بهسازی فضای سبز و .. بیان کردند که دستورات پیگیری و اجرای آن صادر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.