در صورت تایید ایمنی از هتل آسمان حمایت خواهیم کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: در صورتی که ساختمان هتل آسمان از ایمنی و مقاوم سازی برخوردار باشد، حمایت خواهیم کرد تا کار ادامه پیدا کند.

سید مصطفی بحرینی با اشاره به تشکیل کارگروهی برای بررسی مقاوم سازی و ایمنی ساختمان‌ها هتل آسمان گفت: ساختمان هتل آسمان شیراز اگر ایمنی دارد که مشکلی نیست و اگر ندارد باید اصلاح شود.

او افزود: برای مشخص شدن وضعیت ساختمان هتل آسمان یک کارگروهی تشکیل شده و این کارگروه در حال بررسی میزان مقاوم سازی و ایمنی است و ما هم نظارت داریم تا این کار تعیین تکلیف شود.

بحرینی با تاکید بر اینکه امنیت جان مردم برای ما اولویت است، خاطرنشان کرد: در صورتی که ساختمان هتل آسمان از ایمنی و مقاوم سازی برخوردار باشد، حمایت خواهیم کرد تا کار ادامه پیدا کند.

او مجددا عنوان کرد: پیگیر هستیم تا نتیجه بررسی ایمنی و مقاوم سازی هتل آسمان اعلام شود و بررسی‌ها در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس یادآور شد: به دلیل اینکه این کار، یک کار فنی و کارشناسی است باید تا اعلام نتیجه از سوی کارگروه تخصصی منتظر بمانیم.

به گفته بحرینی؛ طبق ماده ۵۵ شهرداریها بررسی ایمنی ساختمان‌ها، تکلیف شهرداری است و شهرداری باید ایمنی ساختمان‌ها را بررسی کند و در صورتی که ساختمانی دارای نقص ایمنی و قابل اصلاح باشد، باید مالک را به بازنگری وادار کند و اگر هم از ایمنی لازم برخوردار باشد که مشکلی وجود ندارد.

او همچنین تاکید کرد: وظیفه دستگاه قضا، نظارت و مطالبه گری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.