برگزاری صد و شصت و یکمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز

صد و شصت و یکمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با ارایه سه دستور کار پیرامون مسائل فرهنگی با حضور اعضا هیات مدیره مجمع ، عضو شورای اسلامی شیراز و مدیر عامل آتش نشانی در ساختمان فکرت برگزار گردید.

اولین دستور کار جلسه در خصوص بررسی مصوبات گذشته این مجمع بود که توسط مدیرعامل قرائت گردید.

در ادامه این نشست مدیر عامل سازمان آتش نشانی گزارشی از فعالیتها و دستاوردهای سازمان آتش نشانی را تشریح کرد.

عیدی پور بر آورده ساختن نیازهای سازمان آتش نشانی که مرتبط با ایمنی و حفظ جان مردم است را اولویت و ضرورت این سازمان دانست.

وی افزود: افزایش ایستگاه آتش نشانی و مهیا نمودن تجهیزات حرفه ای برای تسریع در عملیات های سازمان آتش نشانی یک ضرورت است و در این راستا از خیرین تقاضا داشت برای مشارکت و تعامل و مرتفع شدن این مهم سازمان آتش نشانی را یاری کنند.

در این خصوص جهت پیشبرد اهداف سازمان آتش نشانی توسط اعضا هیات مدیره نقطه نظراتی مطلوب بیان گردید و مقرر شد در این رابطه بعد از بررسی و مطالعات و اولویت بندی مسایل مطرح شده توسط مدیر عامل آتش نشانی در جلسات بعدی گزارشی ارایه گردد.

احمد رضا صادقی نژاد عضو هیات مدیره و نماینده مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز در زندان عادل آباد بر اساس تفاهم نامه و تعهدات این مجمع گزارشی از اقدامات انجام شده در زندان مرکزی را به این صورت عنوان کرد: برگزاری جشن های متعدد در زندان مرکزی عادل آباد شیراز بین زندانیها جهت تقویت روحیه آنها ، برگزاری مسابقات قرآنی از قبیل روخوانی ، قرائت و غیره با حضور داوران برجسته کشوری و همراه با اهدا جوایز که این جوایز توسط خیرین مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز فراهم گردید.

آزادی ۲۴ نفر زندانی و یک نفر اعدامی، اهدا ۱۱هزار جلد کتاب در زندان مرکزی عادل آباد شیراز ، رایزنی با دیگر مجامع از جمله مجمع خیرین مسکن ساز و تامین سلامت برای بهبود مسائل در زندان که این مهم توسط مدیر عامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز انجام گردید و در این راستا مقرر شد تفاهم نامه ای به اشتراک زندان های استان فارس و مجمع خیرین مسکن ساز ، تنظیم و بعد از این تفاهم نامه مسکن برای خانواده زندانی های بی سرپناه تامین گردد و در همین رهگذر بر اساس نیاز زندان ها به تامین پزشک در بندها با مشارکت خیرین تامین سلامت برای سلامت زندانیان پزشک تامین گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.